Aviseringar
Rensa alla

var tror ni att Putin har varit?


Ämnesstartare

Ja, var har han varit? Spekulera fritt!


   
Citera
Ämnesstartare

vad har du med det och göra ditt fula äckliga cp barn 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har nog kopplat av, säkert varit i hans sommarstuga (antar att han har typ en sån) 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pysslat med någon "hemligt".
Vart något stressad, tagit det lungt.
Gjort egna affärer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I en annan galax på studiebesök


   
SvaraCitera

Han har ju inte suttit i en stuga å druckit en kopp te… Jag tror inte att den stollen skulle ha något emot att få tillbaka sovjetunionen,  nu har han antagligen suttit och planerat hur man tar över världen på ett smart vis.  Bara för att han är dum så betyder det inte att han inte är smart. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan tänka mig att ryktena om behandling för sjukdom kan stämma, jag tror inte att man i en så känslig kontext som den ryska ledningen försvinner en vecka om inte verkligen behöver det. 


   
SvaraCitera
frukt

Det rådde flygförbud över hans dacha, han kanske tog en välbehövlig paus från alla intriger. Tänker fasanjakt, några glas vodka och ett parti risk med svärsonen.

Men ja, gissar på någon form av sjukdom vare sig det är cancerbehandling eller snuva, han såg himla svettig ut under mötet med den Kirgiziska presidenten.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Sannolikast är sjukdom och då troligen samma influensa som härjat bland vanliga dödliga moskvabor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:
Det rådde flygförbud över hans dacha, han kanske tog en välbehövlig paus från alla intriger. Tänker fasanjakt, några glas vodka och ett parti risk med svärsonen.

Så vill man gifta in sig i Putinfamiljen nu


   
SvaraCitera
frukt

Han kanske gick in i hemliga förhandlingar med FSB och Tjetjenerna om det nu var Kadyrov som direkt eller indirekt beordrade mordet på Nemtsov som någon sorts utpressning.


   
SvaraCitera

Han har gömt sig i bergen i ryssland och planerat krig.


   
SvaraCitera
Draug

Rest till hemlig ort för att Polera och putsa sina kärnvapenmissiler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maxresdefault.jpg
o-EDWARD-SNOWDEN-PUTIN-ASYLUM-facebook.j
2007.-Siberia-Russia-Pres-014.jpg
135016-action-man-vladimir-putin.jpg
2009.-Siberia-Russia-Prim-008.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o-EDWARD-SNOWDEN-PUTIN-ASYLUM-facebook.j
135016-action-man-vladimir-putin.jpg
2007.-Siberia-Russia-Pres-014.jpg
2009.-Siberia-Russia-Prim-008.jpg
maxresdefault.jpg


   
SvaraCitera