Aviseringar
Rensa alla

Vara aktiv på seminarierna?


Ämnesstartare

Vad innebär det egentligen? HUR aktiv måste man vara? Om jag kan typ hälften av alla frågor eller lite mer, räcker det? undrar bara för jag tycker det är rätt flummigt.


   
Citera

beror ju helt på vem som håller i seminariet...
under alla seminarier jag haft har vi dock förväntats kunna alla frågor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

beror ju helt på vem som håller i seminariet...under alla seminarier jag haft har vi dock förväntats kunna alla frågor.

Okej, men har du svarat på alla frågor då? Och om du INTE har gjort det, fick du ändå godkänt?


   
SvaraCitera

rebekka:

Okej, men har du svarat på alla frågor då? Och om du INTE har gjort det, fick du ändå godkänt?

Har aldrig provat att inte göra alla frågor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

under alla seminarier jag haft har vi dock förväntats kunna alla frågor.

Samma här (och vi läser ju väldigt skilda ämnen). Samt att vi oftast förväntas lämna in något skriftligt som underlag till seminariet, för att visa att vi kan/har besvarat allt som vi förväntas göra innan seminariet [cute]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Samma här (och vi läser ju väldigt skilda ämnen). Samt att vi oftast förväntas lämna in något skriftligt som underlag till seminariet, för att visa att vi kan/har besvarat allt som vi förväntas göra innan seminariet

Precis!
Iofs kan man med lite tur klara matteseminarium hos oss utan att ha gjort alla uppgifter, men då måste man ha turen att ha gjort just den uppgiften assen säger att man ska lämna in i början av seminariet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Har aldrig provat att inte göra alla frågor.

Jag frågade om du SVARAR på alla frågor? Men det var kanske samma sak som att göra

Nintendo:

Samt att vi oftast förväntas lämna in något skriftligt som underlag till seminariet, för att visa att vi kan/har besvarat allt som vi förväntas göra innan seminariet

ok, det behöver inte vi göra[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebekka:

ok, det behöver inte vi göra

Men följ instruktionerna som du fått då? [crazy] Eller är det specifikt "vara aktiv"-delen som du är osäker över?

I så fall: gör så mycket du kan göra, var så aktiv som möjligt. [cute]


   
SvaraCitera

rebekka:

Jag frågade om du SVARAR på alla frågor? Men det var kanske samma sak som att göra

OCH JAG ÄR INTE RETARDERAD SÅ OM JAG GÖR FRÅGORNA SÅ SVARAR JAG PÅ DEM SAMTIDIGT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

OCH JAG ÄR INTE RETARDERAD SÅ OM JAG GÖR FRÅGORNA SÅ SVARAR JAG PÅ DEM SAMTIDIGT

Men herregud, svarar på LEKTIONEN. MUNTLIGT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

gör så mycket du kan göra, var så aktiv som möjligt.

mm[smile]


   
SvaraCitera

rebekka:

Men herregud, svarar på LEKTIONEN. MUNTLIGT

hur menar du att samma person ska kunna svara muntligt på alla frågor? man kan ju göra frågorna hemma och skriva ner svar till dem även fast man inte får säga alla svaren på seminariet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hur menar du att samma person ska kunna svara muntligt på alla frågor? man kan ju göra frågorna hemma och skriva ner svar till dem även fast man inte får säga alla svaren på seminariet.

ok kanske inte, men man kan räcka upp handen på alla frågor. [y]


   
SvaraCitera