Aviseringar
Rensa alla

Våra bästa sextips!


Ämnesstartare

En tråd där vi helt enkelt delar med oss av våra bästa sextips!
Det är ju alltid lika kul att kunna överraska med något nytt i sängen, right?


   
Citera

En oväntad påse med ormar är lika överraskande varje gång


   
SvaraCitera

Konfetti. Skitskoj![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Konfetti. Skitskoj!

Lite lagom till orgasmen sådär [bigcheers]


   
SvaraCitera

dettaärmittnamn:

Lite lagom till orgasmen

"By the way you are on candid camera"


   
SvaraCitera

bara knulla


   
SvaraCitera

dazed:

"By the way you are on candid camera"

"POFF" *KONFETTIREGN OCH TUTOR*


   
SvaraCitera

En kukring kanske. Har aldrig testat men en "säker" källa har sagt mig att det är kul. Om inte annat så ser det ju festligt ut. Dock kanske den vibrerar för mycket och det känns ju inte bra. Kanske finns inställbara.


   
SvaraCitera
time
 time

Ett annat könsorgan än det en partner förväntade sig är ett hederligt gammalt trick som alltid går hem i stugorna, åtminstone när det kommer till överraskningsvärde!

(Har inga riktiga tips. Alla är individer. Jag tycker allt från se-varandra-i-ögonen-älskog till riv-mig-lite-i-håret-S&M-light funkar utmärkt.)


   
SvaraCitera

Också musik,förstås!

Kandera detta med en valfri dans, och några fina poses [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

En kukring kanske.

Hade ju varit kul att testa någon gång!

timeisrunningout:

Har inga riktiga tips. Alla är individer.

Klart, alla gillar ju olika. Dock är det ju ganska roligt att veta vad olika människor tycker om 😀


   
SvaraCitera

dettaärmittnamn:

Hade ju varit kul att testa någon gång!

Mm bara man slipper söta designer


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

isola:

En kukring kanske. Har aldrig testat men en "säker" källa har sagt mig att det är kul. Om inte annat så ser det ju festligt ut. Dock kanske den vibrerar för mycket och det känns ju inte bra. Kanske finns inställbara.

e det vibrator du menar så säger jag att ja det finns inställbara och ja det e najs men om man ska använda en så ska man inte köra typ missionären elr andra ställningar där man är mittemot varandra utan sådana där det e fritt om man kan säga så 🙂


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

bcsc:

e det vibrator du menar så säger jag att ja det finns inställbara och ja det e najs men om man ska använda en så ska man inte köra typ missionären elr andra ställningar där man är mittemot varandra utan sådana där det e fritt om man kan säga så 🙂

oj såg inte det första men en vibrator e bra


   
SvaraCitera

bcsc:

e det vibrator du menar så säger jag att ja det finns inställbara och ja det e najs men om man ska använda en så ska man inte köra typ missionär

mm precis. men de flesta kukringar brukar vibrera. tror jag. är ingen xpert.


   
SvaraCitera