Aviseringar
Rensa alla

vara bara vän med någon man är kär i?


Kan, kan man kanske, men man blir nog galen efter ett tag, jag håller på o bli de. Först ville han ha nåt, de sa han o visade, sen plötsligt ville han bara va vänner o se vad som händer. Orkar inte se han hålla på med andra tjejer:( men har hopp, för han sa att de kunde bli vi i framtiden... men ja, det är plågsamt:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

tror du gjorde det[shake]

Oj, typo :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Oj, typo :S

fast du kanske bytte sida efter det där, när du märkte att tjejer inte var bra?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Beror nog lite på hur attraherad man är också..Är man helt head over heels är det nog svårt.

ja, då blir det svårt:*

Arvidsson:

men har hopp, för han sa att de kunde bli vi i framtiden... men ja, det är plågsamt:(

[sad]förstår det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske går ett litet tag men sen blir det nog ohållbart...[sad]


   
SvaraCitera

ensyster:

nu har jag inte varit med om de här själv, utan frågar bara, ja som rubriken lyder ungefär, har ni varit/är ni vän med någon ni egentligen skulle vilja ha ett sk kärleksförhållande med? hur funkar de i såna fall?

/seriösa svar

det är bland de svåraste förhållanden som finns :/ tänk dej själv att se den du älskar med någon annan typ 🙁 inge kul alls.
och de kommer aldrig att funka att bara va vänn med den man älskar.
ja de är seriöst[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Been there, done that, do not recommend.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mästaren:

de kommer aldrig att funka att bara va vänn med den man älskar.

Jonnybravo91:

Been there, done that, do not recommend

det är som sagt olika för alla vad dom klarar av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensyster:

det är som sagt olika för alla vad dom klarar av

Vem har sagt att det är lika för alla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vem har sagt att det är lika för alla?

du sa att du inte rekommenderar det, men då tänker du ju bara på vad som hände DIG eller ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensyster:

du sa att du inte rekommenderar det, men då tänker du ju bara på vad som hände DIG eller ?

Ja? Jag kan väl inte prata för någon annan en mig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ja? Jag kan väl inte prata för någon annan en mig själv?

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det händer ALLDELES för ofta att jag får känslor för killkompisar. [zzz] Jag håller bara tillbaka det, det släpper ju ändå efter ett tag - sen är allt som vanligt igen. Det har aldrig hänt att jag har berättat att jag tycker om någon som är min polare, det blir för konstigt att berätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Det har aldrig hänt att jag har berättat att jag tycker om någon som är min polare, det blir för konstigt att berätta.

det tycker jag du ska göra nästa gång du känner så![wink] (o mdet blir nån nästa gång)
nemen skämt åsido. Det kan faktiskt förstöra väldigt mycket också. Om man är nära vänner och den andra absolut inte känner likadant, då blir det jobbigt för båda två. Kan till och med sluta med att ,man bryter kontakten helt.:/
Så det är nog klokt att inte berätta, om man liksom känner att den andra bara har "kompiskänslor"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmmm... Näpp. Står inte ut med tanken att man avvaktar o är "kompis" med dem o så plötsligt så kommer tjejen o säger att hon skaffat världens underbaraste pojkvän o hur han uppfyller henne. [n]


   
SvaraCitera