Aviseringar
Rensa alla

Vara död verkar som en lättnad


Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Ah, jag har tänkt att ta mot OCD, ADDn tycker jag att det inte är så stort problem dock så kan jag hantera min OCD bra så den är egentligen inte någon fara med.
Det är bra! Dock så kanske man bör lyssna på dem goda rösterna och utvecklas Blink
Ah, det är bra det! JA skolan är kanske inte det roligaste. Går du i gymnasiet eller i grundskolan?

Grundskolan. Sista terminen. Fick nyss veta att mitt gymnasie inte kommer starta i höst...jippie!


   
SvaraCitera

S3ON:
Tycker ej döden verkar alls, distansen är så kolossal men ändå inte. Vi kanske är döda nu, och när vi tror människan dör så föds den i en värld som makes sense. 

b7d8883a3850c9897f16fa3a78b73cdf5a910576lol


   
SvaraCitera

desperatellervad:

Grundskolan. Sista terminen. Fick nyss veta att mitt gymnasie inte kommer starta i höst...jippie!

Ah, grundskolan tyckte jag var värsta tiden i mitt liv! Dock så menar vi högstadiet men jag säger grundskolan Galen
Ah, ja då får du väl ledigt, det lär du nog behöva kan jag tänka mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Ah, grundskolan tyckte jag var värsta tiden i mitt liv! Dock så menar vi högstadiet men jag säger grundskolan Galen
Ah, ja då får du väl ledigt, det lär du nog behöva kan jag tänka mig

Nej måste tokleta nu...


   
SvaraCitera

desperatellervad:

Nej måste tokleta nu...

Ah, leta efter någon som du tror blir bra. Var med på öppet hus vetja! Glad


   
SvaraCitera

Jag finns om du behöver prata! Det är bara att skriva ett pm till mig så svarar jag. <3 Kram jag tror du fixar detta! 


   
SvaraCitera