Aviseringar
Rensa alla

Vara duktig eller bli full och fixa knull?


Ämnesstartare

Jag har ett litet dilemma som ni ska lösa åt mig. [smile]

Jag har tänkt trappa ner mitt drickande p.g.a. alkoholism i släkten och att jag själv druckit alldeles för mycket under vissa perioder. Därför har jag bestämt att jag max får ha två alkoholdagar i månaden (självklart helst färre om möjligt då jag på sikt tänkt sluta supa helt). Denna månaden har jag en alkoholdag kvar som jag får nyttja, eller så kan jag låta bli helt men då får jag inte spara den till nån annan månad.

Egentligen vill jag inte supa idag. Men samtidigt har jag väldigt tråkigt och är dessutom sugen på att ligga, vilket man endast kan få göra på en lördag genom att supa i min stad (om man inte har partner). Ska jag alltså hitta nån polare att gå ut och supa med, eller ska jag bärga mig? [crazy] Jag är fett snygg och rolig så om jag anstränger mig och är socialt kompetent istället för att vara tråkig och dryg får jag säkert ligga med nån.


   
Citera
Ämnesetiketter

Rödingajävel:

Ska jag alltså hitta nån polare att gå ut och supa med, eller ska jag bärga mig? [crazy]

Återhållsamhet är en dygd.

Så skit i återhållsamheten, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Återhållsamhet är en dygd.

Så skit i återhållsamheten, va?

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sätt dig framför brasan med en whisky!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sup dig fullkomligt redlös och dra en runk i en kodis å släng den brevid sängen. sen super du ytterligare sjukt mycket mer tills du däckar. Har du tur så har du en minneslucka precis över när du runkade å när du då hittar kondomen så kommer du tro att du fick ligga igår!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Sup dig fullkomligt redlös och dra en runk i en kodis å släng den brevid sängen. sen super du ytterligare sjukt mycket mer tills du däckar. Har du tur så har du en minneslucka precis över när du runkade å när du då hittar kondomen så kommer du tro att du fick ligga igår!

Hahaahaha, låter som en skitbra idé om man vill undvika att bli alkis. ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Hahaahaha, låter som en skitbra idé om man vill undvika att bli alkis. ;P

Men gör det bara på din alkoholdagar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förför en um:are...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Noboru Wataya:

förför en um:are...

Finns ju typ inga snygga cheyer inom rimligt pendlaravstånd väl? Vill inte ligga med dig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan låta bli att dricka, låtsas bli lagom full om du känner att det är nödvändigt, och sen ligga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Du kan låta bli att dricka, låtsas bli lagom full om du känner att det är nödvändigt, och sen ligga!

Går det? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va duktig nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Går det? :O

Varför skulle det inte gå? Måste man vara full för att få ligga? Och om man så måste, så är det väl bara att låtsas! Drick sodavatten som flickorna i top model! Mycket hälsosammare för kropp och själ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Varför skulle det inte gå? Måste man vara full för att få ligga? Och om man så måste, så är det väl bara att låtsas! Drick sodavatten som flickorna i top model! Mycket hälsosammare för kropp och själ!

Märker inte folk att man fejkar då? Tänker att fyllor är lite som orgasmer. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Märker inte folk att man fejkar då?

Inte om de är tillräckligt fulla!


   
SvaraCitera