Aviseringar
Rensa alla

Vara ihop med en 12 åring


Jag tkr de beror på om båda har känslor för varandra, om de har de är de väll ok. men om t.ex killen ba e ute efter sex tkr Jah nt de e ok. 


   
SvaraCitera

Tkr de skulle va ok om båda hade känslor för varandra och den som e äldre behandlar den yngre som den vore i samma ålder som han/hon. Men om den äldre ba skulle va ute efter sex tkr Jah nt att de skulle va ok..


   
SvaraCitera

EnskedeBruden:
Tkr de skulle va ok om båda hade känslor för varandra och den som e äldre behandlar den yngre som den vore i samma ålder som han/hon. Men om den äldre ba skulle va ute efter sex tkr Jah nt att de skulle va ok..

+1 Tumme upp

Man ska ju visa respekt för sina medmänniskor! Glad


   
SvaraCitera

Det beror på vilken ålder men om du syftar på din egen ålder så ja det går utmärkt.
Även om ni nu vill ha sex så går det, det är ju inte våldtäkt och i min mening så gör det inget om hon är mindreårig fast det finns ju en tydlig gräns.
Hon ska ju vara mogen nog att vilja ha sex så minst 12 men jag tycker nog hellre 13 men såklart 14+ och som lagen säger 15+ vore ju det bästa!
Men jag personligen föredrar mogna tjejer men mognasålder skiftar ju något.


   
SvaraCitera

Beror på hur gamal du är


   
SvaraCitera

Varför inte?

Sex: Nope

Om en är 12 är det nog ingen idé. Kan bli trångt att få in penisen i en vagina t.ex.
Sedan kanske en inte är helt välutvecklad än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KattenKatarina:
Varför inte?

Sex: Nope

Om en är 12 är det nog ingen idé. Kan bli trångt att få in penisen i en vagina t.ex.
Sedan kanske en inte är helt välutvecklad än.

för vaginalt sex är det enda sexet?

sedan är det ju inte riktigt den faktorn som avgör ifall man ska ha sex eller inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kryptonian:
Hur många brudar ska du ha? 
12åringen,  28åringen, busstjejen. Någon jag missat? 

Vad är det för fel på alla? 


   
SvaraCitera