Aviseringar
Rensa alla

Vara otrogen eller bli utsatt för otrohet?


Ämnesstartare

Vad "föredrar" ni? Nu när otrohet ändå diskuteras i en tråd. Vissa verkar tycka det är värre med skuldkänslorna av att själv vara otrogen, medan andra tycker det är värre att bli utsatt för sveket själva.


   
Citera
Ämnesstartare

Va otrogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va otrogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Blankt/se resultat

Otrohet är trams.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: Va otrogen

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

Blink

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle nog välja att bli utsatt då :S

då e de lätt o glömma personen

skulle jag vara otrogen skulle jag nog aldrig sluta tänka på det 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Blink

BlinkBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

BlinkBlink

BlinkBlinkBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag väljer otrogen. Jag har varit otrogen och tycker att det ger en del skamkänslor men att bli utsatt för det tror jag helt klart är värre! (Inte varit med om, vad jag vet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli utsatt kanske, har aldrig varit eller blivit utsatt så kanske svårt att ställa sig i den situationen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Vissa verkar tycka det är värre med skuldkänslorna av att själv vara otrogen, medan andra tycker det är värre att bli utsatt för sveket själva.

mm det är värre med skuldkänslorna... lol..  folk säger de saker som gynnar dem mest..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför går man in i ett förhållande och för att sedan vara otrogen?


   
SvaraCitera
penja

skulle hellre välja att vara otrogen tror jag. men skulle självklart inte vilja vara det! förstår inte varför folk är det.. om känslorna svalnat är det väl bättre att gå skilda vägar innan man drar in andra i det hela. usch och fy. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete: varför går man in i ett förhållande och för att sedan vara otrogen?

För att man blir sugen på tjejen bredvid. :- P  Skämt åsido, tror få går in med den inställningen, blir lätt så när attraktionen svalnar och man träffar någon ny  där en ny attraktion uppstår.


   
SvaraCitera