Aviseringar
Rensa alla

Vara otrogen?


Ämnesstartare

Har ett litet "bekymmer". Har ett stadigt förhållande sen 4 månader tillbaka. Och jag tycker verkligen om denna tjej. Dock har jag nu fått reda på att hon inte kan ha sex på 14 månader (varför är lite av privata skäl..)

Som ni säkert vet så är det svårt att sluta när man kommit igång [rolleyes].

Så, vad skulle ni tycka om man var otrogen i detta läge? Inte fått något på 2 månader, och känns som jag inte kommer klara mig i dessa 14 månader. Sugen är redan enormt..

Nu kan jag inte säga att jag är den snyggaste, som kan gå och ligga med vem jag vill. Men jag är ju inte nån tjock knubbis som ska behöva betala för sig om det finns några tjejer där ute som behöver bli tillfredsställda 😉

Skulle jag vara hemsk som var otrogen eller är det förståeligt?


   
Citera

MrAro91:

Men jag är ju inte nån tjock knubbis som ska behöva betala för sig om det finns några tjejer där ute som behöver bli tillfredsställda 😉

hej fördomar och korkade kommentarer 🙂 [zzz]

MrAro91:

Skulle jag vara hemsk som var otrogen eller är det förståeligt?

om du nu verkligen tycker om din tjej så väntar du, annars är du hemsk ja

tar bort din lilla kontaktannons då det bryter mot reglerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrAro91:

Skulle jag vara hemsk som var otrogen eller är det förståeligt?

Ja, ditt äckel. [smile]


   
SvaraCitera

ja du skulle vara hemsk.


   
SvaraCitera

[no-no]


   
SvaraCitera

Jag tycker det skulle vara en bra chans att bevisa för henne hur mycket hon betyder för dig (om hon nu gör det) genom att hålla dig trogen.

Om du nu känner att du måste vara tillsammans med en tjej och ha samlag med andra tjejer borde du väl i så fall fråga henne om det vore okej.

Annars om du måste ha sex så får du väl dumpa henne?


   
SvaraCitera

MrAro91:

Och jag tycker verkligen om denna tjej. Dock har jag nu fått reda på att hon inte kan ha sex på 14 månader (varför är lite av privata skäl..)

Om du hade tyckt om henne så hade du inte ens tänkt på att vara otrogen.[rolleyes]


   
SvaraCitera

isola:

Om du hade tyckt om henne så hade du inte ens tänkt på att vara otrogen.[rolleyes]

Word [y]


   
SvaraCitera

MrAro91:

Skulle jag vara hemsk som var otrogen eller är det förståeligt?

Förståeligt? Kanske. Hemskt? Troligen.

Prata med henne. Om hon säger att det är okej så är det ju det, men ljug inte för henne om det. Och ärligt talat, vad är grejen? Räcker inte Lena Handén rätt långt?

isola:

Om du hade tyckt om henne så hade du inte ens tänkt på att vara otrogen.[rolleyes]

Vet inte om jag kan hålla med dig. Jag har varit otrogen, och det var mot en tjej jag älskade fullkomligt (och som jag fortfarande på ett sätt älskar, två år efter att det tog slut). Man kan absolut vilja ha sex med någon annan trots att man tycker väldigt mycket om någon, frågan är ju om det "är värt" det så att säga. Men naturligtvis är det inte okej att vara otrogen.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Vet inte om jag kan hålla med dig. Jag har varit otrogen, och det var mot en tjej jag älskade fullkomligt (och som jag fortfarande på ett sätt älskar, två år efter att det tog slut). Man kan absolut vilja ha sex med någon annan trots att man tycker väldigt mycket om någon

Vilja kan man absolut göra, men gör man det i praktiken så älskar man inte sin partner tillräckligt


   
SvaraCitera

MrAro91:

Skulle jag vara hemsk som var otrogen eller är det förståeligt?

ganska hemsk (om ni inte kommer överens om att det är tillåtet och inte ens då är det helt okay)

f.ö: be'na använda munnen? ^^


   
SvaraCitera

isola:

Vilja kan man absolut göra, men gör man det i praktiken så älskar man inte sin partner tillräckligt

Hur kan du vara så säker på att det är så för alla? Människor är olika. Det beror på vad man lägger in i sex, vad sex betyder för en. Det som känns fel med otrohet för mig är inte i sig att ha sex med någon annan - det är att man bryter en överenskommelse och eventuellt ljuger för sin partner. För mig är det lite skit samma vad min partner ljuger om eller vilken överenskommelse som bryts (eller ja, beror ju naturligtvis på, om hon är en timma sen när vi ska ses är det ju inte lika grovt som otrohet, men du fattar). Jag tror de flesta kan bryta en överenskommelse med en partner någon gång trots att de älskar denne, och jag vet att jag älskade personen jag var otrogen mot. Älskade så mycket en människa kan älska en annan människa.
Men som sagt, sex betyder olika saker för olika människor och för vissa är det så speciellt att de inte kan tänka sig att göra det med någon de inte älskar för livet. För vissa är det bara en kul grej och de har inga problem att studsa runt med vem som helst, har polygama eller öppna förhållanden och så vidare.
De flesta ligger nog någonstans däremellan, men att försöka säga att "så här mycket älskar du henne" låter faktiskt ganska trångsynt, om jag ska vara ärlig.


   
SvaraCitera

Stringburka:

det är att man bryter en överenskommelse och eventuellt ljuger för sin partner.

Precis det jag menar


   
SvaraCitera

isola:

Precis det jag menar

Och du menar att man aldrig kan ljuga för den man älskar, eller bryta en överenskommelse? Att då älskar man den inte "tillräckligt"? Det låter väldigt generaliserande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många som föreslår munnen/handen osv.

Fina är ju dock att hon är väldigt tettig när det gäller sådant. Så blir mer eller mindre något sådant heller. Tar oftast stopp vid att hetsikt kyssandes [sad]

Nåja, antar ni har rätt att det är bäst att hålla mig ifrån andra. Tackar.


   
SvaraCitera