Aviseringar
Rensa alla

Vardag och helg , hur ser din vecka ut?


Erram
Ämnesstartare

Hur ser din vardag ut?
Och vad brukar du hitta på under helgerna?


   
Citera

Plugga, jobba och sitta vid datorn resten av min fritid. Varje dag, tråkigt liv vaa [crazy]
Nää men gör annat också... men är väll det jag gör mest.


   
SvaraCitera
Erram
Ämnesstartare

mrman:

Plugga, jobba och sitta vid datorn resten av min fritid. Varje dag, tråkigt liv vaa Nää men gör annat också... men är väll det jag gör mest.

Vad är det andra då [crazy]


   
SvaraCitera

Hm jag söker jobb genom att skicka runt cv och direkt bedrägerliga personliga brev till höger och vänster. Utöver det så har jag gött om tid till saker så som fiske, promenerande, vinylskivejakt, alkoholism, tippande, läsande av goda böcker osv. Och sedan har vi den där jävla datorn som stjäl så mycket tid så att man med jämna mellanrum får lust att dra en Ulf Lundell och bränna upp fanskapet.


   
SvaraCitera

Erram:

Vad är det andra då

Träffa vänner, vara ute på sommaren, vara ute och glassa runt i coola bilar. Åhh gör mycket men kommer inte på nått att skriva just nu


   
SvaraCitera

BAaara massa viiiin


   
SvaraCitera

pluggar två till fyra timmar varje vardag. söker jobb typ lika mycket tid. promenerar, marinerar njure och lever.. typ det


   
SvaraCitera
Åtta

Min vardag:
07:30 - Vakna, urinera och duscha
08:00 - Klä på mig. Kollar mail, Google+, UM o.s.v.
08:30 - Börja jobba. Loggar in på Skype, kikar om någon uträttat något sedan dagen innan, kollar projektledningsverktygen för att se vad jag höll på med när jag slutade jobba.
09:00 (mån, ons, fre) - Stand up-möte där vi berättar vad vi gjort, vad vi ska göra under dagen, och om vi har några problem.
09:00/09:30 - Jobba
12:30 - Lunch
13:15 - Jobba
17:00 - Tidsrapportera, slutar jobba. Diskar eventuellt, och lagar sedan mat (detta kan dock ske senare, beroende på hur hungrig jag är och när min sambo vill att vi ska äta).
18:00 - Äter mat. Ser evenuellt på någon TV-serie.
19:00 - Spelar spel med min sambo.
Resten av kvällen - Vet ej.


   
SvaraCitera

Vaknar
Tar vanligtvis en proteinshake, tränar(om tid finns), duschar
Drar iväg till skolan eller jobb nr1
Kommer hem, äter och sedan sätter igång med jobb nr2, efter det blir det plugg och träning
Resten av tiden glor jag på film eller sitter här


   
SvaraCitera
Erram
Ämnesstartare

OF 5:

pluggar två till fyra timmar varje vardag. söker jobb typ lika mycket tid. promenerar, marinerar njure och lever.. typ det

Vad pluggar du till? [smile]


   
SvaraCitera
Erram
Ämnesstartare

mrman:

Träffa vänner, vara ute på sommaren, vara ute och glassa runt i coola bilar. Åhh gör mycket men kommer inte på nått att skriva just nu

Ok.. [smile]


   
SvaraCitera

plugg, praktik, föreläsningar och träning tar över större delen av dagen. men häng med kompisar om vi hinner/orkar och annat som händer då o då under vardagarna typ jobba/vikariera, pubrunda, utgångar eller andra events kan jag också haka på.
på helger går jag ut, hänger med kompisar, pluggar, sover, åker hem till föräldrarna etc.


   
SvaraCitera

o annars sitter jag vid datorn på kvällar o slösurfar, glor serier och "pluggar" (sitter med boken öppen o lurar mig själv) osv


   
SvaraCitera
höna

mina arbetstider varierar. men går oftast upp runt åtta någongång, duschar, käkar, sminkar mig, drar till jobbet. jobbar ungefär åtta timmar vardagar och på helger kortare pass på 4-5 timmar. när jag kommer hem äter jag oftast middag, ibland är jag tyvärr för lat och struntar i det. är timanställd så har inget fast schema så har inte skaffat några rutiner.

trots att jag jobbar i princip varje helg så festar jag rätt mycket då. det är typ det jag gör på min fritid. och sitter här och muppar mig.

undrar varför du ens är intresserad av detta. men jag har tråkigt och skriver wall of text[cool]


   
SvaraCitera

Erram:

Vad pluggar du till?

Krishantering, bla med inriktning på katastrofpsykologi och behandling av människor som fallit offer för olyckor ock kriser med psykiska problem som följd, samt hur man kan förbättra den psykiska hälsan för personal inom ambulans, polis mfl.

tungt men intressant.


   
SvaraCitera