Aviseringar
Rensa alla

VARFÖR?


Ämnesstartare

ohYEA_:

för att ingen bryr sig och dåfan orkar man inte sitta o knappa in o tänka vad man ska skriva

KAN DU INTE BARA SKITA I ATT SKRIVA OM DU VET ATT INGEN BRYR SIG OM DITT SVAR?

Ending Jon:

Det vet väl inte jag heller, fråga dem. Skrev bara vad jag trodde, det kanske inte alls är på det sättet de använder den ;/

Nejnej misstolka inte, det var en allmän fråga riktad till alla ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en metafor!? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser det mer som en suck. Orkar jag inte skriva/säga någonting så är det ju bara att sucka/klicka på en gubbe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Tyrael

Koffein:

[zzz]

HAN ÄR KONVERTERAD, BRÖDER OCH SYSTRAR, VI HAR LYCKATS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

HAN ÄR KONVERTERAD, BRÖDER OCH SYSTRAR, VI HAR LYCKATS.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar den [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koffein:

KAN DU INTE BARA SKITA I ATT SKRIVA OM DU VET ATT INGEN BRYR SIG OM DITT SVAR?

Ser det ut som att jag bryr mig om ingen bryr sig om mitt svar? Det är ett jävla forum, din ärthjärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera
kachin

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Ser det ut som att jag bryr mig om ingen bryr sig om mitt svar? Det är ett jävla forum, din ärthjärna.

Aa, och i fora så ska man diskutera om saker, eller i alla fall skriva sin åsikt, dom är inte till för att du ska spamma med meningslösa smileys bara för att du inte orkar ''tänka'' [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koffein:

Aa, och i fora så ska man diskutera om saker, eller i alla fall skriva sin åsikt, dom är inte till för att du ska spamma med meningslösa smileys bara för att du inte orkar ''tänka'' [no-no]

ohYEA_:

DÅ SÄGER [zzz] MER ÄN VAD MAN NÅNSIN SKULLE KUNNA SÄGA SJÄLV

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

[censur]

Tyst martin [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

ohYEA_: DÅ SÄGER MER ÄN VAD MAN NÅNSIN SKULLE KUNNA SÄGA SJÄLV

Bara för att du inte kan säga något vettigare att säga än ''[zzz]'' betyder det inte att att det inte är meningslöst spam som inte tillför något till diskussionen...

Skriver man det för att få postcount månntro?


   
SvaraCitera