Aviseringar
Rensa alla

Varför?


Ämnesstartare

Varför i hela helvete associeras feminina killar med homosexualitet?
Så fort man är lite feminin, så är man bög? [confused] Man borde väl tvärtom gilla tjejer om man själv gillar feminina attribut? Jag förstår inte alls varför folk inte är vad de tänder på.
Fan vad mycket hat jag vill hälla ut över den dimma av idioti som ständigt sveper in Sverige.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Infraröd:

Varför i hela helvete associeras feminina killar med homosexualitet?

För att vissa bögar har en fjollig tendens. Och eftersom att en stor del av folket är så dumt och obildad så tycker man då att alla fjollor är bögar[y]

Infraröd:

Jag förstår inte alls varför folk inte är vad de tänder på.

Jag förstår inte alls hur du tänker[tard]

Infraröd:

Fan vad mycket hat jag vill hälla ut över den dimma av idioti som ständigt sveper in Sverige.

Ja, väldigt hämskt att någon tror man är bög[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge den som säger det en smäll.

Michee:

Ja, väldigt hämskt att någon tror man är bög

Ja? För det första kan man lära sig hålla sin stora käft stängd innan någon hjälper en med det och dessutom används benämningen negativt mot den drabbade som du kan utläsa i hans inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Varför i hela helvete associeras feminina killar med homosexualitet?

ALLA homosexuella killar är feminina [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Jag förstår inte alls hur du tänker

Om man tycker att tjejer är det absolut sexigaste som finns, så kan man vara lite tjej (på utsidan) hela tiden, så att man har det med sig. [y] Låter väldigt mycket fjolligare än det är.

majkie2:

ALLA homosexuella killar är feminina

Förstår inte hur det går ihop. [confused] Om de gillar feminitet kan de ju för fan skaffa riktiga tjejer. Sen finns det bögar som är maskulina (vilket är mer förståeligt), så ditt påstående failar. Enligt min logik borde de flesta maskulina vara bögar. Nu är det kanske inte så, men det borde vara så...
Usch.


   
SvaraCitera

En större andel homosexuella killar är "feminina" än hos den heterosexuella gruppen. Jag tycker tvärtom att det är ganska logiskt att man drar de slutsatserna eftersom det stämmer ganska ofta. Undantag finns alltid, oavsett vad man snackar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

så ditt påstående failar.

Hjärnorna hoss homosexuella påminner mer om det motsatta könet än vad hetrosexuella killars hjärnor gör, det failar inte [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Hjärnorna hoss homosexuella påminner mer om det motsatta könet än vad hetrosexuella killars hjärnor gör, det failar inte

Vadå påminner mer om...? Är det skillnad i hormonnivåer eller vad? Hur många djur är homosexuella?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Vadå påminner mer om...?

Liknar varandra, på många olika sätt antar jag.

Infraröd:

Är det skillnad i hormonnivåer eller vad?

Det är det nog också ja.

Infraröd:

Hur många djur är homosexuella?

Jag har absolut ingen aning och jag är inte intresserad överhuvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

[tired]

[tired][tired][tired][tired] ?

Kolla upp det själv då, om det jag säger stämmer.
Vad kul att du har fel [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är så djävla vetenskaplig, majkie2, jag älskar dig.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Låter väldigt mycket fjolligare än det är.

Nej, det ÄR mycket fjolligare än vad det låter... [tired]

uppenbar:

En större andel homosexuella killar är "feminina" än hos den heterosexuella gruppen. Jag tycker tvärtom att det är ganska logiskt att man drar de slutsatserna eftersom det stämmer ganska ofta. Undantag finns alltid, oavsett vad man snackar om.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Jag förstår inte alls varför folk inte är vad de tänder på.

Jag är ganska manlig av mig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nebiros:

Nej, det ÄR mycket fjolligare än vad det låter...

Du förstår uppenbarligen inte.


   
SvaraCitera