Aviseringar
Rensa alla

Varför?


Ämnesstartare

majkie2:

ALLA homosexuella killar är feminina

Nej, det finns riktigt hårda och manliga homosexuella killar. Som har mustach, piskor och läder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

En större andel homosexuella killar är "feminina" än hos den heterosexuella gruppen.

Fast, det där kan du ju inte veta med säkerhet. Hur många av de fjolliga killar du sett har du fått reda på exakt fakta om vilken "läggning" han har? Det är spekulerande mer än något annat.

l 1897 l:

För det första kan man lära sig hålla sin stora käft stängd innan någon hjälper en med

Försöker du få mig i säng? Gulligt[smile]

McLuver:

Som har mustach, piskor och läder.

Håll käften[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Du är så djävla vetenskaplig, majkie2, jag älskar dig.

Ah, säkert [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

Jag klassar inte fjollor som bögar utan mest som jobbiga killar.

[love]


   
SvaraCitera

Infraröd:

Du förstår uppenbarligen inte.

Vad är det jag inte förstår?
Att fjolliga killar som vill efterlikna tjejer så mycket som möjligt är fjolligt, precis som jag skrev eller det faktum att fjolliga killar är fjolliga?

Tror du är helt utan grund för det du skrev av vad jag svarade på, eller så får du komma med en mycket bättre förklaring... [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

Jag klassar inte fjollor som bögar utan mest som jobbiga killar.

Man behöver inte vara spattig bara för att man gillar att se lite kvinnlig (läs snygg) ut. Är alla tjejer jobbiga? [confused]

För att återgå till topic så vill jag bara tillägga att jag inte alls förstår vad det ena har att göra med det andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

?

Jaja, då har vi blandat ihop begreppen. Om du med fjolla menar en såndär spattig typ som bara tramsar runt och är allmänt löjlig, så håller jag med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tar detta som att du är feminim av dig. Vad bögit[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upbuttcoconut:

Jag tar detta som att du är feminim av dig.

Inte speciellt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

Med fjolla menar jag en kille som beter sig som tjejiga fjortisar i stort sett.

Ah, de borde skjutas.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Nu är det kanske inte så, men det borde vara så...

Där föll hela ditt resonemang! Om det nu inte är som du säger, varför skriver du ilsket om alla som har fördomar om att det inte är så? Oftast är det ingen rök utan eld, och även om det finns alla möjliga varianter av homosar, så är steriotypen av en bög en fjollig man. Det kan säkert också bli en självuppfyllande profetsia, att bögar ska vara fjolliga, därför blir bögarna lite fjolligare just därför.

Men din idé generaliserar lika mycket som dagens steriotyper, så jag tycker det du säger inte är särkilt smart eller genomtänkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är konstigt. Man borde väl uppskatta ungefär samma attribut hos sig själv som hos den partner man föredrar?

uppenbar:

En större andel homosexuella killar är "feminina" än hos den heterosexuella gruppen.

Har du något belägg för det påståendet eller är det bara en fördom du har?

majkie2:

Hjärnorna hoss homosexuella påminner mer om det motsatta könet än vad hetrosexuella killars hjärnor gör

Endast den delen av hjärnan som har med attraktion att göra, vilket är ganska självklart. Det finns alltså ingen hjärnstudie som säger att homosexuella killar skulle vara mer feminina i övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverpastejmedgurka:

Där föll hela ditt resonemang!

Vet du vad ordet kanske betyder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverpastejmedgurka:

Det kan säkert också bli en självuppfyllande profetsia, att bögar ska vara fjolliga, därför blir bögarna lite fjolligare just därför.

Sorgligt.

z i n:

Ja, det är konstigt. Man borde väl uppskatta ungefär samma attribut hos sig själv som hos den partner man föredrar?

Tack, en till på min sida.

IceFalk:

Nej, bara lämna mig ifred.

Du menar att de borde lämna dig ifred, väl? Ja, det kan de få göra med mig också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Det finns alltså ingen hjärnstudie som säger att homosexuella killar skulle vara mer feminina i övrigt.

Finns det visst det, kolla på den där dokumentären på 1an [no-no]


   
SvaraCitera