Aviseringar
Rensa alla

VARFÖR?!


Ämnesstartare

Varför vill vi killar bara ha det omöjliga?!!! när man har chansen, när man har den man vill ha, känner man inga känslor. När man sedan förlorar personen... då kmr allt. VAAAAAAARFÖR!? [cry]


   
Citera

Tala för dig själv.


   
SvaraCitera

För att du är korkad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

För att du är korkad.

Vadå korkad? Det e ju inte så att man har nån jävla on/off knapp när manska få känslor för personer... skaffa lite erfarenhet?


   
SvaraCitera

Jag vet inte, det enda jag kommit fram till är att när man väl har kakan så vill man inte ha den, när man inte har den så vill man ha den. Det här är inget playertänkande utan jag tror det mer handlar om att den ändå inte var den rätta utan bara något tillfälligt för att mata närhetskänslorna. Träffar man någon man verkligen tycker om och faller för så försvinner det här, hoppas jag. Till dess: Celibat


   
SvaraCitera

så där har det aldrig gått för mig


   
SvaraCitera

gurra_svensson_93:

Vadå korkad? Det e ju inte så att man har nån jävla on/off knapp när manska få känslor för personer... skaffa lite erfarenhet?

Man kan välja att inte ge in för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rofl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurra_svensson_93:

när man har den man vill ha, känner man inga känslor.

Du menar att man killar börjar gilla tjejer de omöjligen kan få och sedan när de har chansen att få den har de inga känslor kvar? Ditt inlägg är luddigt, fattar inte vad du menar riktigt 😉


   
SvaraCitera

gurra_svensson_93:

När man sedan förlorar personen... då kmr allt.

hänt nyligen? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Träffar man någon man verkligen tycker om och faller för så försvinner det här, hoppas jag. Till dess: Celibat

Kanske... men det e jobbigt nu ändå.

OF 5:

så där har det aldrig gått för mig

tur

luxify:

Du menar att man killar börjar gilla tjejer de omöjligen kan få och sedan när de har chansen att få den har de inga känslor kvar

Nej, att när tjejen gillar mig så får jag inga känslor för hon känns så "tillgänglig" typ. Men så snabbt hon typ tröttnar, det e då jag får känslor o verkligen vill ha henne. fett jobbigt :/

Emmelipemmeli:

hänt nyligen?

idag så förändrades allt.

Buddah:

Man kan välja att inte ge in för det.

men va?


   
SvaraCitera

Beklagar.


   
SvaraCitera

gurra_svensson_93:

tur

aja mår ju psykiskt skit av det ändå


   
SvaraCitera

gurra_svensson_93:

idag så förändrades allt.

1 tips: Lär av dina misstag.


   
SvaraCitera