Aviseringar
Rensa alla

Varför?


Ämnesstartare

Varför får aldrig jag vara lycklig? Varför kan jag aldrig gå vidare? Vad är det för fel på mig?

Trodde jag hade börjat komma över honom. Var ute och dansade, hade trevligt. Såg hans kompisar, började ana oråd, och så plötsligt stod han där. Lika snygg som alltid. Han såg mig, det vet jag att han gjorde, och sen så tittade han bort och undvek mig hela kvällen. Hade en konstig känsla i magen hela kvällen och kunde inte slappna av, tittade efter honom hela kvällen. Tror fan han gick hem med en annan tjej den kvällen. Har gråtit hela morgonen och känt mig så ensam och övergiven.

När är det min tur?


   
Citera

Jooze:

När är det min tur?

Hur ska jag kunna veta


   
SvaraCitera

Det är min tur nu, vinden har vänt [ops]

nä, måste sova nu qwertyiu


   
SvaraCitera

Ibland blir man buttfuckad, men ibland går det bättre. Inne själv i en ganska sne period, men man får ha framtidstro hur illa det än går.


   
SvaraCitera

Jag vet precis hur du känner dig, hur deprimerad och obetydlig du känner dig. Och det är extra svårt att gå vidare om man inte tror på sig själv, vilket kanske är fallet?

Du måste försöka se till det positiva i ditt liv, och förstå att den här killen inte ens är värd dina tankar. Se till att ha kul! Vissa anser att det är dumt att ge sig själv en klapp på axeln och gå ut och flörta hejdlöst. Men tro mig, det hjälper. Du behöver bekräftelse, och det finns säkerligen mängder med killar därute som är precis lika ''bra'' som ditt ex, och antagligen bättre.

Och stressa inte med det här med kärleken. Satsa istället på att förverkliga dig själv, och ta hand om dig själv mer än någonsin. Det är förundransvärt hur bra man klarar sig alldeles ensam.

Tro på dig själv, för ensam är stark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bollar:

qwertyiu

Du stavade fel


   
SvaraCitera

det är inte meningen att alla skall vara lyckliga. bara att vänja dig.

nä men allvarligt nu, älskade du honom så kommer du aldrig glömma hur mycket du än vill .tyvärr


   
SvaraCitera