Aviseringar
Rensa alla

Varför?


Ämnesstartare

Ibland när det är en kille/tjej som jag otroligt mycket vill ha och känner att han/hon är rätt, men sen när jag väl har personen och den gillar mig och är min pojk/flickvän så känns det liksom fel, då har jag inte känslorna kvar och liksom det känns som det "roliga" är över..[sad]

Varför är det så?

Detta händer inte alltid men ibland... [confused]

Helst seriösa svar...


   
Citera
Ämnesetiketter

Hälften av nöjet är kampen att få personen att bli sin[rolleyes]halva nöjet[rolleyes]d man inte kan få är spännande,men sen när man väl har d[n]


   
SvaraCitera

Du är 15.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Hälften av nöjet är kampen att få personen att bli sin[rolleyes]halva nöjet[rolleyes]d man inte kan få är spännande,men sen när man väl har d

Sant, lite av det sexiga och roliga och det såkallade "farliga" försvinner och killen/tjejen blir som alla andra.. på ett sätt d.v.s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Du är 15.

Och det spelar någon roll?
Det handlar inte om ålder utan mognad, när man väl är redo för kärlek eller inte, jag känner mig redo och de är det som är det viktiga, att veta själv att man är redo för ett långt förhållande.. det handlar som sagt inget om ålder utan om mognad 😀

Man kan vara 30 och inte känna sig redo för att kärlek... även om det är svårt att tro


   
SvaraCitera

rosahallonfluff:

Sant, lite av det sexiga och roliga och det såkallade "farliga" försvinner och killen/tjejen blir som alla andra.. på ett sätt d.v.s

det är inget sexigt eller farligt med d,bara att halva nöjet är att försöka få personen.Man vill ha d man inte kan få,sen när man får d så vill man inte ha d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

det är inget sexigt eller farligt med d,bara att halva nöjet är att försöka få personen.Man vill ha d man inte kan få,sen när man får d så vill man inte ha d.

Okej, men varför ville man ha det från början då? o__o


   
SvaraCitera

rosahallonfluff:

Okej, men varför ville man ha det från början då? o__o

för man inte kunde få d :S enkel psykologi


   
SvaraCitera

rosahallonfluff:

Det handlar inte om ålder utan mognad, när man väl är redo för kärlek eller inte, jag känner mig redo och de är det som är det viktiga,

Det verkar ju uppenbarligen inte så eftersom du tappar intresset direkt. [zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera

rosahallonfluff:

lite av det sexiga och roliga och det såkallade "farliga" försvinner och killen/tjejen blir som alla andra

ehm de var tvärtom för mig när jag blev tillsammans med mitt ex annars men.. blev bara bättre o bättre.. o sen till slut så sket det sig p.g.a hennes känslor då.. sen är du som sagt 15, dina känslor går upp o ner

SUKOF:

rosahallonfluff: Det handlar inte om ålder utan mognad, när man väl är redo för kärlek eller inte, jag känner mig redo och de är det som är det viktiga,
Det verkar ju uppenbarligen inte så eftersom du tappar intresset direkt.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ligger i människans natur att sträva och sätta upp nya mål. Jag tror också det ligger i vår natur att aldrig nöja oss, utan hela tiden sträva efter nya saker, uppnå nya mål. Därför är det helt plötsligt inget kul längre när man väl fått killen/tjejen man så länge drömt om. Det suger, men det suger än mer för den som blir utsatt för en annan persons "onöjdhet"...


   
SvaraCitera

rosahallonfluff:

Varför är det så?

Du är en såkallad PLAYER.....


   
SvaraCitera

nazgul:

Du är en såkallad PLAYER.....

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Det verkar ju uppenbarligen inte så eftersom du tappar intresset direkt.

Det är ju känslorna som styr om man tappar det direkt heller inte och jag sa ibland^^

nazgul:

Du är en såkallad PLAYER.....

Ofc i'm i only fuck and fuck and fuck and fuck... problem med det? 😉


   
SvaraCitera

rosahallonfluff:

Det är ju känslorna som styr om man tappar det direkt heller inte och jag sa ibland^^

Ofta nog för att skapa en tråd om det.


   
SvaraCitera