Aviseringar
Rensa alla

Varför?


rosahallonfluff:

Ofc i'm i only fuck and fuck and fuck and fuck... problem med det? 😉

Ohh, vill du ha mitt nummer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Ohh, vill du ha mitt nummer?

oja


   
SvaraCitera

rosahallonfluff:

Helst seriösa svar...

Beror på att spänningen försvinner, jakten är det roliga. Sen är du bara 15 år fortfarande och vi ungodmar är så kåta så vi känner aldrig riktigt efter om vi verkligen vill ha personen på rikitgt utan vi bara kör på för vi är så jävla desperata och bekräftelsesökande. Typ [bigsmile]

Är du shemale eller?


   
SvaraCitera

rosahallonfluff:

oja

Jag skulle väldigt hjärna kunna tänka mig att bli sexuellt utnyttjad av en UMare [love]


   
SvaraCitera

Du är helt enkelt en sådan person som älskar jakten på kärleken mer än kärleken. Ehe. men jag har faktiskt hört talas om fler som har det på det viset. Det går nog över ska du se. När du mognat lite eller hittat denrätta så kommer allting lösa sig för dig också [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskarn:

Är du shemale eller?

JAg är en kille, ingen transa, men ser feminin ut och det kan la jag inte hjälpa med att jag föddes med sånt ansikte?

nazgul:

Jag skulle väldigt hjärna kunna tänka mig att bli sexuellt utnyttjad av en UMare

Ååh vad trevligt! 😀

grodanboll_:

När du mognat lite eller hittat denrätta så kommer allting lösa sig för dig också

aaw [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

ehm de var tvärtom för mig när jag blev tillsammans med mitt ex annars men.. blev bara bättre o bättre.. o sen till slut så sket det sig p.g.a hennes känslor då.. sen är du som sagt 15, dina känslor går upp o ner

låter som du beskriver mitt senaste förhållande


   
SvaraCitera

sådär har jag alltid känt förut tills jag träffade min nuvarande pojkvän. Med honom hade jag aldrig den känslan utan då kändes det helt rätt. Så min teori är att du då inte gillar den personen lika mycket som du tror[wink]


   
SvaraCitera

Teal Crab:

låter som du beskriver mitt senaste förhållande

snackar iaf om mitt senate ^^ o första 😛


   
SvaraCitera

rosahallonfluff:

JAg är en kille, ingen transa, men ser feminin ut och det kan la jag inte hjälpa med att jag föddes med sånt ansikte?

Syftade mer på kombinationen av att du skriver så här:

rosahallonfluff:

Ibland när det är en kille/tjej

Och din bild. No offense, men man blir nyfiken. Men jag utgår från att du enbart är bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskarn:

Men jag utgår från att du enbart är bi.

Ja jag är bisexuell, fast mer dragning åt killar..


   
SvaraCitera

rosahallonfluff:

Ja jag är bisexuell, fast mer dragning åt killar..

Okej, ballt att du är så öppen med det. Är det ok om jag ställer en fråga till dig? Jag har nämligen alltid funderat på det här.

Jo, vad är det ni/du finner attraktivt hos killar? Är det kroppen, eller är det känslorna dom väcker hos dig. Kuken? Rumpan? Humorn?

Skulle varit gr8 om du svarade så gott du kan =)

Som hetro så tänder jag egentligen bara på en tjejs ytliga grejor: utseendet, rösten, deras "kvinnlighet", osv.


   
SvaraCitera

rosahallonfluff:

Och det spelar någon roll?

Tro det eller ej men mycket kan ändras med åldern, även trots att du kanske känner dig mogen nu kan du ändå ändras med åldern. Är du mogen nu blir du väl antagligen ännu mer mogen sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskarn:

Jo, vad är det ni/du finner attraktivt hos killar? Är det kroppen, eller är det känslorna dom väcker hos dig. Kuken? Rumpan? Humorn?

På killar tänder jag på kroppen, ögonen, håret (oftast), rösten, och tryggheten (man känner sig oftare tryggare med en kille än en tjej..), kuken som sagt med och rumpan då 😉
sen så dom flesta har bra personlighet, men killen måste ju se rätt bra ut 😀


   
SvaraCitera

rosahallonfluff:

På killar tänder jag på kroppen, ögonen, håret (oftast), rösten, och tryggheten (man känner sig oftare tryggare med en kille än en tjej..), kuken som sagt med och rumpan då 😉

Bra svar! Precis vad jag var ute efter tack 🙂


   
SvaraCitera