Aviseringar
Rensa alla

Varför.......


Ämnesstartare

måste sexan just i detta nu visa de gamla 2½ men avsnitten?? visst charlie sheen är en legend och allt men jag är nyfiken på de nya avsnitten och jag tycker det gamla borde bytas ut nu, låt facklan gå vidare! men sexan är tydligen hycklare som håller på och hypar sitt "sheen ut, kutcher in" och ändå ska de FORTSÄTTA visa de gamla avsnitten! precis som igår när de visade charlies sista avsnitt EFTER det första från nya säsongen, visst det gjorde inte mig nåt eftersom jag inte sett det men kan folk inte bara släppa det förflutna?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nej, har du inte sett nya iprenreklamen.


   
SvaraCitera

Dom har inte så mycket att visa
lite som mtv, har sett båda säsongerna av "a shot of love with Tila tequlia" tusen gånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker ändå det är taskigt eftersom de verkligen kört att sheen ska ut vi får inte se honom igen, första de gör efter första nya avsnittet är att visa sista avsnittet med sheen varpå de kör alla reprisavsnitt varje dag sen


   
SvaraCitera

Äh Charlie Sheen är stenhård! Ashton Kutcher framstår som en fjant jämte honom! Sen att Charlie har fått sin alldeles egna lovedoll är bara ett plus! =)
Crackhead Charlie. Hahahaha
​ http://www.kondomkungen.se/wpt/view/ovrigt/skamtartiklar/crackhead-charlie-58694/


   
SvaraCitera