Aviseringar
Rensa alla

Varför...?


Ämnesstartare

Någon som vet varför man inte kan ta bort trådar man själv skapat???? tkr det är ganska störigt faktiskt!!!!![mad]


   
Citera

maila en moderator!


   
SvaraCitera

För att ni ska lära er att stå för vad ni säger, slynglar


   
SvaraCitera

hahah du inser att alla kommer kolla igenom vad för trådar du har skapat nu va?


   
SvaraCitera

därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

hahah du inser att alla kommer kolla igenom vad för trådar du har skapat nu va?

jaaa [chocked]


   
SvaraCitera

carolinesmile:

jaaa

OH NOOOOE! HIDE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

OH NOOOOE! HIDE

göööööömd!!!


   
SvaraCitera

Dina trådar gav mig ett gott skratt. Tack för det.

Anledningen vet jag inte egentligen, har nog med att göra att man som vanlig användare inte ska kunna ha den makten över en tråd, även om det var du som skapade den.

Hur som helst dock så går det bra att kontakta en moderator och tala om vilka trådar man vill ska raderas och varför. De brukar vara snälla.


   
SvaraCitera

carolinesmile:

Någon som vet varför man inte kan ta bort trådar man själv skapat???? tkr det är ganska störigt faktiskt!!!!!

Monty Cantsin:

För att ni ska lära er att stå för vad ni säger, slynglar

Kort sagt.

Lite längre sagt: står så i reglerna och har du accepterat dem får du inte ifrågasätta dem!

Men som några sagt, kontakta valfri moderator och länka till den tråden du vill få bort och skriv varför. Behöver oftast vara något personligt eller att tråden inte tillför något till hemsidan för att det ska bli oket att tas bort.

Eller gå in på tråden, tryck på +'et i den vita lilla rutan i ditt första inlägg, anmäl och skriv orsak till varför det ska tas bort där. Enklast om man inte vill riskera att vänta på valfri seg moderator som latar sig i solen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Lite längre sagt: står så i reglerna och har du accepterat dem får du inte ifrågasätta dem!

Ska aldrig i hela mitt liv nämna nått som har med regler å göra här [censur]

Tack för tipsen hur man kan ta väck sämre trådar nu btw [bigsmile]


   
SvaraCitera