Aviseringar
Rensa alla

Varför är alla i sverige imot hash,gräs?


Ämnesstartare

Ne tänkte bara på att i sverige kallar vi folk för knarkare och tittar ner på dem om de tar en joint, och det är det nästan bara sverige som gör.

men när folk superskallen av sig och går ut bråkar, kör ratt full och våltar folk då säger man inget om spriten?
[rolleyes]


   
Citera
Ämnesstartare

Alla? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl ingen som ser ner på rökare för att de röker på, man ser ju ner på dem för att de är så jävla fattiga.


   
SvaraCitera

Underbarnet:

imot

emot

Underbarnet:

superskallen

super skallen

Underbarnet:

ratt full

rattfull

Svar: [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baaaaara för ja smööögar. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Argh:

Svar:

oj, inget fattar nog vad jag skrev, tack
[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte vad du dillar om dock. Känner typ ingen, utom några knäppa UVare och några moralkärringar, som ser ned på cannabis och liknande droger. Känner fler som är anti-alkohol än anti-CB. :S


   
SvaraCitera

För att det är mer socialt godkänt att dricka alkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

superskallen

SuperSkallarna, aka SS, är världens bästa superhjältar. BRAIN WAVES EXPLODZICH!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ogillar mest de som går in så jävla hårt för att minsann röker på, som gör det till en livsstil att röka braj. Men i övrigt bryr jag mig inte direkt, så länge folk inte försöker pracka på mig något jag inte känner att jag har något som helst intresse i. Flummerier är fåniga, men heller inte min ensak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

därför att man blir som du. helt cp. kan inte stava osv
"imot"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, älskar koolmannen hatar allt och alla andra:E:E


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det väll inte så konstigt att svenskar är emot knark sånt snusk. Det är ju ohälsosamt onyttigt skit som bara gör människor dumma och förkortar liv.


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Det väll inte så konstigt att svenskar är emot knark sånt snusk. Det är ju ohälsosamt onyttigt skit som bara gör människor dumma och förkortar liv.

haha bästa på länge, har du ens läst något om bieffekter osv när det gäller cb? [confused]

Snälla håll dig utanför trådar där du inte kan tillföra något.

Jag tycker det är helt sjukt, när jag var i spanien sist så gick folk runt med det på gatan... helt öppet. Varit i amsterdam någon gång som liten med päronen och kommer även ihåg då hur sjukt mkt det var. Råkade gå in i en svampbutik när vi skulle handla lite mat [y]

Vi i sverige är alltid så efter, vilket betyder att det kommer förändras inom dom närmsta åren 🙂


   
SvaraCitera