Aviseringar
Rensa alla

Varför är det så att invandrare är mycket schysstare än svenskar?


Ämnesstartare

Min kompis heter björn, gör det honom till tjockis eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Överlag så har invandrare jag träffat varit mer inbjudande än vad svenskar har varit. Ställt upp mer än vad mina svenska vänner har gjort och detta har lett till att jag känner mig mer trygg med invandrare än svenskar.

Jag har många bra och inbjudande svenska kompisar också. Sådana som jag vet ställer upp till 100%. Men jag, tyvärr, så är dessa inte alltid sådana att de bjuder med en på sådant som de vet att man tycker om. Invandrarvännerna däremot bjuder med en på mer eller mindre allting.


   
SvaraCitera
Bakric

sicce:

Hahahaha du baserade en person på ett namn???

Ja det gjorde jag, för Ingalill är ett typiskt tantnamn.
Visst, min åttaåriga lillasyster heter Märta, men då är hon också den enda under 60 jag vet som heter så. Varför?
JO för det är i regel bara gamla kärringar som heter så.

Visst, Ingalill i det här fallet kanske var en ung smäcker tjej, men då TS höll sig på nivån att lämna ute så mycket uppgifter som möjligt så kände inte jag sådan press på mig att vara tusen gånger bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:

Hahahaha du baserade en person på ett namn???

Jag vet inte vad hon hette, ja kom inte ihåg det så jag tog ett slumpmässigt namn! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mn123456789:
A som sagt, Varför är det så att invandrare är så mycket mycket schysstare än svenskar? 

Det beror väl på vad man är för person och vad man tycker om. Tycker man om att bli gruppvåldtagen och att betala ut andra människors socialbidrag så är invandrare nog det bästa som finns. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blink


   
SvaraCitera
Bakric

NiklasW: Det beror väl på vad man är för person och vad man tycker om. Tycker man om att bli gruppvåldtagen och att betala ut andra människors socialbidrag så är invandrare nog det bästa som finns.

True story.
Sen att SD har som orealistiskt mål att assimilera 600k muslimer är väl en annan sak.

mn123456789:

Jag vet inte vad hon hette, ja kom inte ihåg det så jag tog ett slumpmässigt namn! 

Men var du då tvungen att ta det som enda fakta om hon utom att hon var svensk?
Ska man argumentera i saker vad man tycker (eller argumentera om vad som helst ö.h.t) så är det minsta man kan begära att man låter bli att hitta på saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Det beror väl på vad man är för person och vad man tycker om. Tycker man om att bli gruppvåldtagen och att betala ut andra människors socialbidrag så är invandrare nog det bästa som finns. 

Om man nu ska vara rasist verkar det ju snarare vara människor som heter Andreas, Daniel, Mikael, Stefan, Robert, Niklas m.m. man ska akta sig för:

Vanligaste namnet i våldtäktsmål

Rolig detalj; "Jimmie" med Jimmie Åkessons stavning är ett vanligare namn i våldtäktsmål än Mohammed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

låter ohälsosamt Ledsen

Jag menar inte bokstavligen döda, men alltså principen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Det beror väl på vad man är för person och vad man tycker om. Tycker man om att bli gruppvåldtagen och att betala ut andra människors socialbidrag så är invandrare nog det bästa som finns.

Du, det här med att bli årets mysigaste umare, hur går det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har upplevt dom som mer gästvänliga och tillmötesgående ,dom flesta sen finns det en del idioter också 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Tycker man om att bli gruppvåldtagen och att betala ut andra människors socialbidrag så är invandrare nog det bästa som finns.

jag tycker om de
tycker man om svenskar så tycker man inte om nånting, svenskar bara surar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Det beror väl på vad man är för person och vad man tycker om. Tycker man om att bli gruppvåldtagen och att betala ut andra människors socialbidrag så är invandrare nog det bästa som finns. 

Så de du säger är att invandrare våldtar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mn123456789:

Så de du säger är att invandrare våldtar?

Klart d gör, finns monster från alla nationer som våldtar. 🙁 


   
SvaraCitera

Jag tycker definitivt att det är tvärtom.


   
SvaraCitera