Aviseringar
Rensa alla

Varför är det så fult att hata små kukar som kvinna?


Ämnesstartare

Som alla vet föredrar tjejer stora kukar. Och klankar gärna ner på små räkor (kolla vilken blogg som helst) eller tv program för den delen...

Visst har dom all rätt att göra detta? Varför är det fult när en kvinna säger att hon vill ha en kille med stor kuk och att hon är en size queen?

*Utan då kommer massa moralkärringa "storleken har ingen betydelse blablabla, hur man använder blablabla.

eller *småkukade killar som säger åt kvinnan att träna upp musmusklerna...

Dom som säger att storleken inte spelar någon roll har små kukar. Eller är ihop med en med liten kuk...


   
Citera
Ämnesstartare

tycker att dom kan träna upp musmusklerna istället föra att klaga på storleken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller ehm nej....ignorera det jag skrev[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

tycker att dom kan träna upp musmusklerna istället föra att klaga på storleken

Nej nej, jag ska inte ignorera det någon skriver.
Men kvinnan kan träna upp musmusklerna hur mycket som helst hon blir i alla fall inte ordentligt uppfylld av en liten räka... Och många kvinnor njuter mycket av att känna sig riktigt uppfyllda har jag hört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din rubrik talar för en sak och ditt inlägg för en annan.

Jag finner mig själv förvirrad som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Din rubrik talar för en sak och ditt inlägg för en annan.

Det stämmer. Rubriken talar om hatet mot små kukar. Och inlägget kärleken till stora kukar.. Det finns ofta ett samband där nämligen.

Att storleken inte skulle spela nån roll är 1900-talets största lögn. Storleken är högst väsentlig.

Det är fakta kolla bara in http://www.penissizematters.net

Kort och gott borde en kvinna få säga rakt ut att hon gillar stora maffiga härliga kukar. Och att hon tycker små är löjliga, patetiska och äckliga. Utan att få skit för det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du stolt över din stora kuk, eller vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Är du stolt över din stora kuk, eller vad?

Ett typiskt vanligt inlägg från en person med liten. Hade du varit välutrustad hade du inte svarat så där. Men för att svara på din fråga så kan jag säga att jag är väldigt stolt över min kuk.

Jag behöver inte ställa samma fråga till dig. Men kämpa vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen en annan sak om en snygg tjej hamnar i en intim sitaution med en kille och märker att han har jätte liten kuk. Hon blir äcklad och tappar sexlusten helt. Visst fan får hon då säga som det är till honom och gå.

Ärlighet varar längst. Dessutom är NEJ ett NEJ och känner hon för att dissa honom har hon självklart all rätt att göra det... Tycker inte ni det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Ett typiskt vanligt inlägg från en person med liten. Hade du varit välutrustad hade du inte svarat så där.

Ofta du vet något om min kuk. [rolleyes]

snäll kråka:

Men för att svara på din fråga så kan jag säga att jag är väldigt stolt över min kuk.

Jag behöver inte ställa samma fråga till dig. Men kämpa vidare.

Kämpa vidare med vad?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

snäll kråka:

Dessutom är NEJ ett NEJ och känner hon för att dissa honom har hon självklart all rätt att göra det... Tycker inte ni det?

Klart hon får säga nej om hon inte vill ligga med killen, men hon behöver ju inte påpeka kukstorleken.
Onödigt att förolämpa.

Dessutom har storleken ingen betydelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Ett typiskt vanligt inlägg från en person med liten.

Det är en snigg och kuklös kvinna. Your argument is not valid.

snäll kråka:

Att storleken inte skulle spela nån roll är 1900-talets största lögn. Storleken är högst väsentlig.

Ja, självklart har den betydelse. Men när folk säger "storleken har ingen betydelse" ska det inte tolkas ordagrant. Det betyder snarare att bara för att du har en dase på 25 cm kommer du inte automatiskt vara världens bästa älskare eller att bara för att du har en kvist på 10cm kommer du inte flickan inte känna något.

Storleken har betydelse, Ja. Jag tror det inte finns någon som kan sätta sig emot detta. Men storleken är långt från allt och vi män har hängt upp oss allt för mycket på detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Dessutom har storleken ingen betydelse.

Så där säger många tjejer med pojkvänner som inte håller måttet det där är en myt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Så där säger många tjejer med pojkvänner som inte håller måttet det där är en myt.

Hon är singel.

Jonnybravo91:

Your argument is not valid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah, älskar stora kukar. Speciellt långa, så att att de kan smeka min livmodertapp, mmmm så skönt!!!


   
SvaraCitera

De får tycka vad de vill, därav "storlek har ingen betydelse"-queens(?[bigsmile]) och sizequeens. Värsta med den här attityden är att du förmodligen tror du är en sexgud jämnfört med andra endast för att du möjligtvis har stor kuk. Ta och kolla upp hur många som kan får orgasm via penis i muff samlag och inse att du måste träna tunga o fingrar istället.


   
SvaraCitera