Forumet - Varför är det så

Varför är det så

573 0 12

Spana också in:

Om en del av din fråga gällde varför så har du nog svarat på din egna fråga i kommentarsfältet. Hur du tar dig över det är svårt att säga, men med tiden är nog den enklaste förklaringen. Börja med vänskap så att du börjar känna dig trygg i allmänna relationer. Alternativt att man även då kan informera om ens tidigare erfarenheter, och kanske nämna sitt intresse. Detta är kanske inget som passar dig, men det är mitt förslag. 

HiddenMe: Om en del av din fråga gällde varför så har du nog svarat på din egna fråga i kommentarsfältet. Hur du tar dig över det är svårt att säga, men med tiden är nog den enklaste förklaringen. Börja med vänskap så att du börjar känna dig trygg i allmänna relationer. Alternativt att man även då kan informera om ens tidigare erfarenheter, och kanske nämna sitt intresse. Detta är kanske inget som passar dig, men det är mitt förslag. 
Du har klocka förslag men blev så krossad av ett ex men jag håller på med mina intressen som typ noll tjejer gillar 

t800venom: Du har klocka förslag men blev så krossad av ett ex men jag håller på med mina intressen som typ noll tjejer gillar 
Mm. Försök inte stressa fram att vara redo, för på ett vis så låter det som att du någonstans ändå känner att du inte är redo. Vilket jag förstår kan ha varit grunden til detta meddelande, men om man inte är redo så är man inte det. Detta är ändå någonting som är ett rätt så nytt sår antar jag, så då kan man ha lite tålamod. 

Trevligt att du håller på med dina intressen, det finns alltid någon som delar dem med dig.