Aviseringar
Rensa alla

Varför är det så


Ämnesstartare

Hej alla undrar varför får man svårt att komma på vad och hur man ska säga till någon man gillar utan typ va jobbig


   
Citera

För att man har autism.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
För att man har autism.

Kan va för man inte vågar för man blivit ner tryck av ett ex med 


   
SvaraCitera

t800venom:

Kan va för man inte vågar för man blivit ner tryck av ett ex med 

Ett... ex...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja som lurade en och ljög för en hela månad för pengar och sex


   
SvaraCitera

Om en del av din fråga gällde varför så har du nog svarat på din egna fråga i kommentarsfältet. Hur du tar dig över det är svårt att säga, men med tiden är nog den enklaste förklaringen. Börja med vänskap så att du börjar känna dig trygg i allmänna relationer. Alternativt att man även då kan informera om ens tidigare erfarenheter, och kanske nämna sitt intresse. Detta är kanske inget som passar dig, men det är mitt förslag. 


   
SvaraCitera

t800venom:
Ja som lurade en och ljög för en hela månad för pengar och sex

Det låter inte särskilt schysst. Väldigt omoget dessutom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr upplevelse det 2018 och va i ett sånt förhållande i ett halvår 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:
Om en del av din fråga gällde varför så har du nog svarat på din egna fråga i kommentarsfältet. Hur du tar dig över det är svårt att säga, men med tiden är nog den enklaste förklaringen. Börja med vänskap så att du börjar känna dig trygg i allmänna relationer. Alternativt att man även då kan informera om ens tidigare erfarenheter, och kanske nämna sitt intresse. Detta är kanske inget som passar dig, men det är mitt förslag. 

Du har klocka förslag men blev så krossad av ett ex men jag håller på med mina intressen som typ noll tjejer gillar 


   
SvaraCitera

t800venom:
Du har klocka förslag men blev så krossad av ett ex men jag håller på med mina intressen som typ noll tjejer gillar 

Mm. Försök inte stressa fram att vara redo, för på ett vis så låter det som att du någonstans ändå känner att du inte är redo. Vilket jag förstår kan ha varit grunden til detta meddelande, men om man inte är redo så är man inte det. Detta är ändå någonting som är ett rätt så nytt sår antar jag, så då kan man ha lite tålamod. 

Trevligt att du håller på med dina intressen, det finns alltid någon som delar dem med dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo men dom är sällsynt med pågrund av andra skäl 


   
SvaraCitera

t800venom:
Jo men dom är sällsynt med pågrund av andra skäl 

Så kan det vara, då blir det väl ännu speciellare när man väl hittar någon med samma intresse. Mer än tid finns det inte så mycket man kan göra åt det, förutom att man går med i föreningar eller deltar på events för ens intresse (om det är ett sådant). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo sant men inget sådant intresse just va jag tänkte på just nu 


   
SvaraCitera

tänk inte så mkt


   
SvaraCitera
oneday

Gillar hon dig?


   
SvaraCitera