Aviseringar
Rensa alla

Varför är det så många unga gay-människors som söker kontakt via UM?


Ämnesstartare

Varje dag jag går in hit, vilket inte är så ofta numera då jag har bättre saker för mig är att det alltid är minst en tråd på "senaste" som handlar om en ung gay som söker kontakt. Jag kan inte låta bli att tro att det finns en hemlig bög-kult på denna sida som vill ta över världen genom sina inlägg här.

Jag skall kontakta Dödsguden för att röja denna hemliga bög-kult och föra den till ljuset. Önska mig till. Alla idioter som kommer in och undrar "öööhh vafan ska vi diskutera jävla spammer!" vill ja säga: Jag vet inte, var kreativ. Ta en lavemang av spolarvätska och diskutera din upplevelse av det, vafan vet jag.


   
Citera

Det är satans förtjänst att de stackars småpojkarna blir på detta vis!

Vi måste driva demonerna ur dem med hjälp av exorcism!


   
SvaraCitera

för att det är 15årsgräns på qruiser[sad] därför alla 13åringar kommer hit[sad]


   
SvaraCitera

Ja de börjar bli irriterande, men det blir nt mycket av de trådarna. Det är bara påminna dem att UM inte är någon kontakt tjänst för unga bögar.


   
SvaraCitera

Folk verkar störa sig på dem. Personligen så bryr jag mig faktiskt inte. Ser jag en tråd där det står typ: "finns det några unga bögar i (någon random stad)" så går jag helt enkelt inte in på den tråden.


   
SvaraCitera

Har också tänkt på det. Trots att regeländringen om att tillåta kontaktannonser så länge de inte var av sexuell karaktör troligen främst var till för att underlätta andra typer av kontakt mellan medlemmarna än UM-träffar så är det enda det har lett till kontaktannonser av p12 och 13-bögar som söker andra p12 och 13-bögar.


   
SvaraCitera

Homer:

Folk verkar störa sig på dem. Personligen så bryr jag mig faktiskt inte. Ser jag en tråd där det står typ: "finns det några unga bögar i (någon random stad)" så går jag helt enkelt inte in på den tråden.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Folk verkar störa sig på dem. Personligen så bryr jag mig faktiskt inte. Ser jag en tråd där det står typ: "finns det några unga bögar i (någon random stad)" så går jag helt enkelt inte in på den tråden.

Vad storsint av dig.


   
SvaraCitera

Dagens i-landsproblem!

[love]


   
SvaraCitera

tror jag också gjort 1 tråd om detta
undrar hur de hittar hit allihop


   
SvaraCitera

vem fan går in i bögforumet


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

vem fan går in i bögforumet

"Senast skapade trådar"

Eller "Senast uppdaterade trådar"


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

vem fan går in i bögforumet

bögar...


   
SvaraCitera

Sidan har ju ett Bi/homo forum, som ger unika träffar när man söker. Men inte för det, går aldrig in på den delen av forumet och får också intryck av att den mest är till för osäkra pojkar som vill söka kontakt med någon av samma preferenser på lokalort.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

"Senast skapade trådar"

Eller "Senast uppdaterade trådar"

neeej [sad]

KLOTTER

Julitaatiluj:

bögar...

jag går inte in i alla forum där jag är en sak i alla fall


   
SvaraCitera