Aviseringar
Rensa alla

varför är du lycklig/inte lycklig ?


Ämnesstartare

jag är olycklig för att min sociala fobi begränsar mitt liv så pass mkt att jag knappt vågar gå utanför dörren. även för att jag inte har några vänner överhuvudtaget förutom 1, samt en fd knarkande familj som inte bryr sig ett skit.
olyckligt för att vården inte tar mig på så stort allvar som dem borde.
och pga utav att jag är en missbrukare samt självskadare.
och förmodligen har en sjukdom. finns även fler saker som jag är olycklig över som har hänt tidigare i livet men det tar jag inte upp här eftersom det är för känsligt.

och vad som gör mig lycklig är mina katter samt mitt ex.
och det är också det enda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inget att vara lycklig över, så enkelt är det.
Skulle det mot all förmodan hända något bra så skulle jag uppskatta det mycket mer än om jag hade varit lycklig.
Men visst hade det känts bra att vara lycklig


   
SvaraCitera
Hando

Jag är lycklig för jag är likgiltig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är lycklig för att allt går så jävla bra.
Jag kan göra vad jag vill, skolan är enkel & flyter på & allt är bara allmänt bra.

Dessutom är golfresan till Spanien planerad & bokad


   
SvaraCitera

Jag är lycklig för jag har en tjej på gång som jag verkligen gillar. Sen är jag mindre lycklig för att Antony i Antony & The Johnsons har näst intill världens sorgligaste sångröst, jag börjar fan nästan gråta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talaren:

Jag är lycklig för jag har en tjej på gång som jag verkligen gillar.

Skulle vara lite jobbigt att ha en tjej på gång som man inte gillar[sad]


   
SvaraCitera

Det är olyckligt att jag har ont i hals och nacke, infektion i örsnibben och är uttråkad. Och ja, jah är förkyld, därav smärtan.
Jag är nöjd för att jag har sett Megadeth live, skrikit sönder rösten, vet att jag kommer tillfriskna och egentligen inte har mycket att klaga på.
[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt är ganska oinspirerande och omotiverat just nu. Inte speciellt kul [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är olycklig.
För att mina vänner bor för långt bort, Khlm, Sthlm, Eksjö och så vidare. Vilket gör att jag nästan aldrig kan träffa dom. Är nog där största delen av min olycka sitter. Jag vill också träffa vänner, jag vill inte bara sitta inne hela dagarna och ruttna bort. Sen har vi ju min käre far som gör livet surt för mig, min skola jag går på, jag är tjock, jag är ful och jag bor på fel ställe. Finns mer än så, men jag orkar inte klaga mer. Blir bara mer deprimerande då.


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

jag är tjock, jag är ful

No way honey. Du är massa schnygg sådeså! [no-no]

Jag glömde tillägga att jag är olycklig för att jag aldrig kommer kunna bli den jag vill vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

No way honey. Du är massa schnygg sådeså! [no-no]

Mitt självförtroende varierar mellan sämst och halvt neutralt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klarar inte av människorna i staden jag bor i.


   
SvaraCitera

Jag är bara låtsaslycklig för att jag är så självständig och bra.


   
SvaraCitera

jag är ledsen för att jag aldrig kommer att bli som min syster.


   
SvaraCitera

Jag vet inte riktigt :/
Jag är lycklig i bland men ändå inte.... Svårt att förklara, jag är en aning konstig XD
Jag har varit välldigt olycklig ett tag men nu när jag har fått bättre själförtroende för att jag började att träna taekwondo så är allt bättre.
Men jag är nog ändå inte lycklig, det saknas saker i mitt liv fortfarande....som min pappa. Han lever, jag är hos han varanan helg men han är som död för mig, han är inte min pappa längre, han har förändras, mycket pga min styvmamma, jag hatar henne .


   
SvaraCitera