Aviseringar
Rensa alla

Varför är du medlem här?


Ämnesstartare

Själv kände jag mig lite ensam här om dagen om ville se om detta gav något utbyte. Sedan är det alltid trevligt att diskutera och prata om saker.

Så, vad gör du här egentligen?


   
Citera

Jag är besatt.


   
SvaraCitera

blev väl medlem för längesedan. Mest för att trolla andra och vara irriterande. Numera orkar jag inte det och ser det sociala värdet i att skriva här. Jag väljer att kalla detta mognad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaBob:

Jag är besatt.

Av vad?


   
SvaraCitera

Förr hade jag en tydlig orsak till varför...numera, åtta år senare, är det mer: "????...blöeehhhh....orka....jahapp"


   
SvaraCitera

2006: Skapade trådar om olika problem.
2007-2010: Ihärdigt trollande. Lärde känna några UM:are. Var moderator ett halvår.
2010: Blev moderator igen. Livet är slut.


   
SvaraCitera
Åtta

Min relation till UM är lite som den mellan ett medelålders par. Kärleken och passionen är sedan länge försvunnen, men nu har vi ju tecknat bolån tillsammans och det vore så otroligt jobbigt att lista ut vem som får huset, så skilsmässan får vänta.


   
SvaraCitera

Började på grund av trängande behov av social stimulans då jag bodde strax utanför ingenstans. Nu är det för att det är en sådär halvvärd tidsutfyllnad.


   
SvaraCitera

Har varit medlem sen 2005. Ursprungligen reggade jag mig för att svara på en kommentar i forumet när jag hittade sidan av en slump via Google. Nu är det mest ett tidsfördriv plus att jag lärt känna några människor härifrån. Inte ens en fyra år lång ban kund hålla mig borta.


   
SvaraCitera

d e chill


   
SvaraCitera

Uppåt:

Av vad?

ungdomar.se


   
SvaraCitera
Vippen

Uppåt:

Så, vad gör du här egentligen?

Skulle jag också bra gärna vilja veta.


   
SvaraCitera

Gammal vana, mestadels.


   
SvaraCitera

bra jävla fråga. nackdelarna vinner nog över fördelarna.


   
SvaraCitera

har inget bättre för mig


   
SvaraCitera