Aviseringar
Rensa alla

Varför är du medlem här?


Vad annars göra med all tid.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Gammal vana, mestadels.

+ polare några här osv.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Gammal vana, mestadels.

+ att jag, konstigt nog, lyckats klättra lite i moderator-trappan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

+ polare några här osv.

Säger du att du är medlem till dina vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

+ att jag, konstigt nog, lyckats klättra lite i moderator-trappan.

Så det är hierarkin som lockar?


   
SvaraCitera

Uppåt:

Så det är hierarkin som lockar?

Ja. Ska störta Åtta och sen André från tronen så kan jag få en slant för att jag ens loggar in på denna sidan 🙂


   
SvaraCitera

Uppåt:

Säger du att du är medlem till dina vänner?

Nä, pratar svenska ej så bra. Tydligen.


   
SvaraCitera

Uppåt:

Så det är hierarkin som lockar?

[love][love][love]


   
SvaraCitera

Tycker att UM ger mig mycket faktiskt [blush] Lärt känna, och lär fortfarande känna, nya fina människor, kan lätta på hjärtat om saker jag inte känner mig bekväm med att säga till andra, få råd och kanske ge andra råd + att det är ett väldigt bra (och farligt) tidsfördriv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Tycker att UM ger mig mycket faktiskt Lärt känna, och lär fortfarande känna, nya fina människor, kan lätta på hjärtat om saker jag inte känner mig bekväm med att säga till andra, få råd och kanske ge andra råd + att det är ett väldigt bra (och farligt) tidsfördriv.

Många pratar om att de har vänner här. Jag förstår inte hur man då kan känna att det är ett "öppet forum" där man kan prata av sig? Är det vänner man träffat genom detta då eller vänner sedan innan?


   
SvaraCitera

Uppåt:

Många pratar om att de har vänner här. Jag förstår inte hur man då kan känna att det är ett "öppet forum" där man kan prata av sig? Är det vänner man träffat genom detta då eller vänner sedan innan?

Ja, som jag har träffat genom det här forumet menar jag då.


   
SvaraCitera

Uppåt:

Är det vänner man träffat genom detta då eller vänner sedan innan?

Både och, det förstnämnda är dock vanligast.


   
SvaraCitera

Uppåt:

Jag förstår inte hur man då kan känna att det är ett "öppet forum" där man kan prata av sig?

Men det är ju det som är så BRA! Här döljer man inte saker för varandra och tycker verkligen om en person för den hen är, trots brister. Man finner likasinnade människor lättare (iaf jag), man kan finna intressen hos folk man inte ens talat med! Vi tar oss igenom vått och torrt!


   
SvaraCitera

uttråkning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polymyalgia_reumatika:

Men det är ju det som är så BRA! Här döljer man inte saker för varandra och tycker verkligen om en person för den hen är, trots brister. Man finner likasinnade människor lättare (iaf jag), man kan finna intressen hos folk man inte ens talat med! Vi tar oss igenom vått och torrt!

Haha. Åh vad härligt glad jag blev av att läsa det där. Sprudlande energi!


   
SvaraCitera