Aviseringar
Rensa alla

varför är en del som klagar på emo


Sandrasannanas:

Jag tycker ialf att det är coolt att våga vara sig själv och inte behöva bry sig vad andra tycker.

"Vara sig själv"? Du anar inte på hur trött jag är på det uttrycket. Hur menar du nu? Är man verkligen sig själv om man ser ut som ungefär 50% av befolkningen? Nuförtiden är ju varannan människa man ser på gatan "sig själv" genom att se ut som en depprimerad människohatare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrovic:

Vara sig själv"? Du anar inte på hur trött jag är på det uttrycket. Hur menar du nu? Är man verkligen sig själv om man ser ut som ungefär 50% av befolkningen? Nuförtiden är ju varannan människa man ser på gatan "sig själv" genom att se ut som en depprimerad människohatare.

Vad jag menar med att "vara sig själv" är inte att man ska försöka sticka ut så mycket som möjligt utan bara att inte behöva bry sig så mkt om sin klädstil hur den än skulle se ut t.ex. För om man hela tiden försöker stick aut så mkt som möjligt är man ju fejkad och inte sig själv. Man ska inte behöva tänka på hur man uppför sig eller klär sig. Det ska bara komma naturligt. Då är man sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem fan bryr sig om emosar..


   
SvaraCitera

Kolla min fejk-användare på Hamsterpaj, läs gästboken så ser ni att emo-hatet fortfarande är stort:

http://www.hamsterpaj.net/traffa/profile.php?user_id=920905


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

http://www.hamsterpaj.net/traffa/profile.php?user_id=920905

Haha, jag skrattar fortfarande. Bättre får man leta efter.


   
SvaraCitera
talrik

lolz på emosar..! d e ju så fake! :S visst om man vill va mörk men sluta whina om typ fsproblem. Jag som kommer från en FET problem familj kan inte sluta tänka på hur mobbad en emo som"skär" sig är när denne gör det och har färre prolem n mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emo = [y][cheers][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrovic:

För att ni är äckliga, skabbiga, fula, stinkande, attentionwhores som hatar allt och alla 🙂

Justified:

Tror aldrig att någon har sammanfattat det så bra i en enda mening:)

Amen.


   
SvaraCitera
Åtta

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Det är ingen som klagar på emos längre, det är väldigt old att göra det. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raally:

Amen.

Halleluja.


   
SvaraCitera

Emo[mad][mad][mad][mad]

villmer:

kan ni bara sluta klaga på emo ja menar ska vi klaga på er eler nä sluta då

Jag klagar inte på emo, Jag hatar på er!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

själv så känner jag ett starkt hat mot äcklena som vill att folk ska se dom (men dom ser bara tillbaka med ena ögat) jag o min polare har som hobby på gymnasiet att gå fram till olika mobbade äckel som sitter o rättar till luggen o rimma lång ramsor av hat i ansiktet på dom stakars djuren tills dom inte orkar mer^^ en gång blev ja så iriterad när en ful svartluggenögaäckelbög satt och rätta till luggen och kollade sig runt efter uppmärksamhet så ja gav han lite uppmärksamhet genom att gå fram till han o säga följande: ska ja rätta till luggen du har där vid näsan? han svara det är lungt med en suck... sen knäckte ja näsbenet på honom... de gick en vecka så såg jag honom helt normalt klädd då kände ja att ja lyckats med något och bidragit till en bättre skolmiljö^^ men kampen går vidare o det finns ca 6-7 riktiga livshatare att läxa upp i skolan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BTW ja tål kritik^^ ja går inte o deppar ihop i ett hörn för att ni skriver att jag är olydig pojke... high on life även om de inte e nice[bigsmile] FATTA JÄVLA EMO FITTOR[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Kolla min fejk-användare på Hamsterpaj, läs gästboken så ser ni att emo-hatet fortfarande är stort:

haha fan va klockren du är srsly


   
SvaraCitera