Aviseringar
Rensa alla

Varför är folk rasistiska mot adoptivbarn?


Ämnesstartare

Jag menar de är ju de som är mest integrerade i samhället, de måste ju. Rasister har väl ingen anledning att hata att de är kriminella osv om de inte är det eller är bidragstagare osv. Men varför hatar dom? Är de bara pga Ras? Jag förstår inte sådant. Varför hata så mycket? Har folk inte bättre för sig? 


   
Citera
höna

Rasister är efterblivna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slut.a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom är arga och d är lätt att ta ut det på dom som inte säger nåt föratt försvara sig och bara går och låtsas som ingenting..


   
SvaraCitera

Är väl inte många som är rasistiska mot adoptivbarn? Aldrig hört något sånt 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:
Är väl inte många som är rasistiska mot adoptivbarn? Aldrig hört något sånt 😮

jo alla som är rasistiska mot invandrare.


   
SvaraCitera

Anura: jo alla som är rasistiska mot invandrare.

Hm, okej. Inget jag känner igen iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Hm, okej. Inget jag känner igen iallafall.

Tror inte man bryr sig om att göra skillnad, alla som ser utländska ut räknas väl som invandrare


   
SvaraCitera

ennie: alla som ser utländska ut räknas väl som invandrare

Om man ser en random icke etnisk svensk på stan så vet man ju inte om personen är adopterad eller inte. Så ja, då ser nog dom flesta på den personen som invandrare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen: Så ja, då ser nog dom flesta på den personen som invandrare.

Eller någon som är mulatt.


   
SvaraCitera

Anura: Eller någon som är mulatt.

Jepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: Men varför hatar dom? Är de bara pga Ras?

rasismen går ju många gånger ut på att hata folk utan att lära känna dem, så då hatar de adopterade för att de faktiskt inte vet att de är adopterade.

sen finns det en gren av rasism, som kallar vanligt folk för "anti-vita" och menar att det finns ett problem med adopterade då om de kopulerar med etniska svenskar så kommer den vita rasen dö ut. De menar även att tillåta adoption från utom europeiska länder och ta emot invandring är ett folkmord mot den vita rasen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zox: De menar även att tillåta adoption från utom europeiska länder och ta emot invandring är ett folkmord mot den vita rasen

Är det normala folk som tänker så? Jag menar är det människor man ser varje dag? För de rätt sjukt att tänka så :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte. fråga reben.


   
SvaraCitera