Aviseringar
Rensa alla

varför är folk så tråkiga? vart tar världen vägen..


Ämnesstartare

isola:

men vilken generalisering

vad menar du nu? förlåt för jag är trögfattad i sånnahär samtalsämne. btw, gillar din bild på HELGA PATAKI - hette hon inte så? tittade alltid på hey arnold när ja va mindre [y] hiss.


   
SvaraCitera

PetraPott:

vad menar du nu? förlåt för jag är trögfattad i sånnahär samtalsämne. btw, gillar din bild på HELGA PATAKI - hette hon inte så? tittade alltid på hey arnold när ja va mindre

Att du verkar dra alla över en kam så att säga.
Kollade också på det som liten, men är ej därför jag har den, hon passar mig liksom[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Att du verkar dra alla över en kam så att säga.
Kollade också på det som liten, men är ej därför jag har den, hon passar mig liksom

OK [bigsmile] jag måste säga en sak; jag SVÄR på att i Afrikas vildmark där olika folkslag bor gemensamt i små byar, där förekommer inget av sånthär. Där är alla sig själv o alla accepterar o respekterar varandra. JAG HOPPAS att det blir bättre med umänger på jobb/skola när man är vuxen. [rolleyes]


   
SvaraCitera

PetraPott:

JAG HOPPAS att det blir bättre med umänger på jobb/skola när man är vuxen.

Det blir det inte, det pågår minst lika mkt bullshit där.
Om än på högre nivå (oftast)
men är du trevlig och rak så ska det nog fixa sig[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det blir det inte, det pågår minst lika mkt bullshit där.
Om än på högre nivå (oftast)
men är du trevlig och rak så ska det nog fixa sig

dom säger det, att det föregår lika mkt skit i vuxen ålder. men då kan man iaf bestämma om man vill jobba kvar eller ej.


   
SvaraCitera

PetraPott:

dom säger det, att det föregår lika mkt skit i vuxen ålder. men då kan man iaf bestämma om man vill jobba kvar eller ej.

Nej, det är inte så lätt att byta jobb, ont om jobb vettu


   
SvaraCitera
kachin

klart alla inte är så, men visst, håller med. många e torrbollar. jag kan vara en av dom ibland [crazy] oftast är man ju inte så pigg o glad o übersocial i skolan [crazy]


   
SvaraCitera

vällkåm to sviden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du värkar ofta hamna i jobbiga situationer. Men vafan, om ingen förändring sker, testa att säga det til dem, att du tycker det är jobbigt


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera