Aviseringar
Rensa alla

Varför är hångel en bra grej?


Ämnesstartare

Varför kan man inte bara kramas, mysa, pussas osv utan tunga?
Tycker att det är lite knasigt i min mening! Att ha någon annans tunga i min mun det vill säga..


   
Citera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

klart man kan pussas utan tunga om man vill? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
klart man kan pussas utan tunga om man vill? 

så det är helt normalt?>: tycker bara det är så himla konstigt med hångel.. men känns som om jag är en av de få som känner så. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, jag håller med.


   
SvaraCitera

hångel är en bra grej för att det är jättemysigt och ganska intensivt när man gillar någon.

pussar är bra när man typ bara ligger och myser lite i sann livsnjutaranda. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
nej, jag håller med.

woho! 


   
SvaraCitera

Pinkie:

så det är helt normalt?>: tycker bara det är så himla konstigt med hångel.. men känns som om jag är en av de få som känner så. :S

jamen absolut, folk föredrar ju jätteolika saker sexuellt så varför skulle det vara standard att uppskatta andras kroppsdelar inuti en, liksom bara sådär? Tycker du ska göra som det känns bäst, men eftersom det finns lite av en hångelnorm kanske det är bra att ta upp att man inte är sugen på att tungbrottas liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
hångel är en bra grej för att det är jättemysigt och ganska intensivt när man gillar någon.

pussar är bra när man typ bara ligger och myser lite i sann livsnjutaranda. 

äckligt med saliven


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är mysigt

borde hångla mer


   
SvaraCitera

the_fat_one:

äckligt med saliven

men pussas med stängd mun om du inte gillar saliv bara då 🙂 skrev fortfarande bara varför hångel respektive pussar är bra. tkr tungpussar känns väldigt mkt mer intensiva men det kanske bara är saliven som gör det :)))))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: jamen absolut, folk föredrar ju jätteolika saker sexuellt så varför skulle det vara standard att uppskatta andras kroppsdelar inuti en, liksom bara sådär? Tycker du ska göra som det känns bäst, men eftersom det finns lite av en hångelnorm kanske det är bra att ta upp att man inte är sugen på att tungbrottas liksom.

aaaa ok!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag föredrar mysiga pussar men hångla kan också vara mysigt om killen man gör det med väl är bra på det och vet vad han håller på med. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bara blivit kysst (samma kön dessutom), och har aldrig hånglat. Kommer dö oskuld Skadeglädje. Men sånt där är individuellt, många tycker som du.


   
SvaraCitera