Aviseringar
Rensa alla

Varför är islamister så töntiga?


Ämnesstartare

Myksa:

Well de är ju idiotkillar - inte helt konstigt att de hittar machande tjejer kanske. [smile]

Precis. Kaka söker maka liksom, eller maka 4 the night är nog mer korrekt. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Får dem inte ligga eller?

AndyH:

Det är den senaste vetenskapliga analysen, brist på fitta är orsaken till allt bråk i mellanösten.

Kollar man på religionen och praktiken så får dem ju oftast inte ligga.

Är ju inte ovanligt med några få muslimer(iaf i traditionella områden) som har ett par wifus, medans resten inte får något alls.

I mormon-kretsar är det ännu vanligare att det blir våldsamma fejder då en man tar 40-fruar och dom andra måste vara sexuellt frustrerade.

Och lets face it, hur trevlig och givmild är man inte efter ett nice ligg?

Jag vill bara krama alla och säga hur mycket jag bryr mig om dom efteråt, tjejen inräknad men inte uteslutande xD


   
SvaraCitera

"…”Revolution Muslim” är inte på något sätt skapad av muslimer. Den lilla förvirrade gruppen grundades av juden Joseph Cohen, tidigare bosättare i Israel där han också studerade vid en orthodox rabbinskola. Gruppen har totalt haft 5-10 medlemmar och alla grundare har hoppat av. Den är bara ytterligare en av dessa påstått radika “muslimska” grupper som skapats av judar."
http://motbilder.se/2010/04/24/karikatyrer-av-muslimer-hotar-southpark/

Spännande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Revolution Muslim” är inte på något sätt skapad av muslimer.

Fel, RM är grundat av muslimen Yousef al-Khattab. Hört talas om ordet källkritik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Kollar man på religionen och praktiken så får dem ju oftast inte ligga.

Varför tror du att alla muslimer följer traditionerna och religionen ? det är få som gör det..


   
SvaraCitera

AndyH:

Fel, RM är grundat av muslimen Yousef al-Khattab. Hört talas om ordet källkritik?

"The group of 5-10 members devoted to Abdullah el-Faisal was run by Yousef al-Khattab, born Joseph Cohen, an American Jew who converted to Islam in 2000 after living in Israel and attending an orthodox rabbinical school there, then returned to New York,[1][3][4]"
http://en.wikipedia.org/wiki/Yousef_al-Khattab

Vill du utnyttja ett tillfälle att nedvärdera mig får du väl fan ta o göra det rätt också [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Religion och politik tenderar att bli jävligt dumt när det blandas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Vill du utnyttja ett tillfälle att nedvärdera mig får du väl fan ta o göra det rätt också

Så du menar att han inte var muslim, trots att du både länkat till, och själv citerat en text där det står att Yousef al-Khattab var muslim när RM grundades?


   
SvaraCitera

AndyH:

Så du menar att han inte var muslim, trots att du både länkat till, och själv citerat en text där det står att Yousef al-Khattab var muslim när RM grundades?

honolulu:

Den är bara ytterligare en av dessa påstått radika “muslimska” grupper som skapats av judar."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Den är bara ytterligare en av dessa påstått radika “muslimska” grupper som skapats av judar."

Men gruppen är inte skapad av Judar, den är skapad av muslimer, bla muslimen Yousef al-Khattab, så varför framhärdar du när du redan själv bevisat att du hade fel?


   
SvaraCitera

AndyH:

Men gruppen är inte skapad av Judar, den är skapad av muslimer, bla muslimen Yousef al-Khattab, så varför framhärdar du när du redan själv bevisat att du hade fel?

Vad är det för fel på dig? Det enda jag uttryckte med egna ord var "Spännande" resten var ett citat. Ett citat som hävdar att dessa så kallade muslimska grupper skapas av judar, oavsett om de konverterat eller inte (eftersom vem som helst kan säga sig vara konvertit). Ja, han påstår sig vara muslim nu, men jag syftade på teorin personen bakom citatet hade när jag citerade wiki.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Vad är det för fel på dig? Det enda jag uttryckte med egna ord var "Spännande"

Personangrepp och försök att slingra dig när du fattat att du gjort bort dig. Tuffing.


   
SvaraCitera

AndyH:

Personangrepp och försök att slingra dig när du fattat att du gjort bort dig. Tuffing.

Gissar att du inte ens läste hela citatet från början, hade du gjort det och klickat på länken hade du nog fattat. Men nej, förstod att första meningen fick dig att reagera och ta tillfället i akt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan nog stämma. Att inte få ligga innan äktenskapet måste tära på humöret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

"The group of 5-10 members devoted to Abdullah el-Faisal was run by Yousef al-Khattab, born Joseph Cohen

Kakaoxo:

Varför tror du att alla muslimer följer traditionerna och religionen ? det är få som gör det..

Alla tror jag faktiskt inte, känner många som inte gör det.

Men det räcker med att 30% följer dem ordentligt,
för att alla värderingar vi håller kärt i väst ska hotas.


   
SvaraCitera