Aviseringar
Rensa alla

Varför är jag ful?


Racso
Ämnesstartare

Hejsan alla!
Jag tänkte för några dagar sedan om vad "ful" eller "snygg" egentligen innebär. Så tänkte göra ett litet projekt. Hade hjälpt ifall ni skulle vilja skriva vad i tycker är "fult" och "snyggt" gällande utseende på människor.
Inget "alla får tycka som dom vill..." jag vill ha lite diskussion och kunna ta reda på, Varför jag är ful.
Tack på förhand!


   
Citera

tycker det är fult med "fel" ansikte, kan inte peka på exakt vad det är som är fult eller snyggt men så är det


   
SvaraCitera
Racso
Ämnesstartare

Du menar det mer "raka" ansiktet istället för att en näsa är sne och så? så att jag förstår rätt


   
SvaraCitera

kan inte heller ge exempel på fula drag, men kan peka på dem när jag ser dem


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att du är ful, du ser bara lite gay ut


   
SvaraCitera
Racso
Ämnesstartare

elverpigen:

kan inte heller ge exempel på fula drag, men kan peka på dem när jag ser dem

Det som fascinerar mig är att folk säger att folk är fula men ibland inte kan beskriva vad ful är.. vilket kan vara svårt antar jag. Jag uppskattar ifall du kan försöka! 🙂


   
SvaraCitera

Racso:

Du menar det mer "raka" ansiktet istället för att en näsa är sne och så? så att jag förstår rätt

Som sagt; är inte säker på exakt vad jag tycker är snyggt eller fult, tror inte det har att göra med rakt eller snett


   
SvaraCitera

Racso:

Det som fascinerar mig är att folk säger att folk är fula men ibland inte kan beskriva vad ful är.. vilket kan vara svårt antar jag. Jag uppskattar ifall du kan försöka! 🙂

nej men om det är till hjälp tycker jag personen på din avatar är attraktiv


   
SvaraCitera

Har en synpunkt på valet av kategori.


   
SvaraCitera
Racso
Ämnesstartare

Angelize:

Jag tycker inte att du är ful, du ser bara lite gay ut

haha jag vet gammal bil. Men bryr mig inte om hur jag ser ut. Vill veta vad "ful" innebär, och om du tycker jag är ful på något sätt eller vad du tycker är "snyggt" så skriv gärna!:)


   
SvaraCitera

Racso:

. Hade hjälpt ifall ni skulle vilja skriva vad i tycker är "fult" och "snyggt" gällande utseende på människor.

tycker det är fult med folk som ler mycket och ser fånigt glada ut.

hatar även mig själv pga kommer på mig själv hela tiden med att le jättefult när jag inte tänker på det[sad]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

det behöver ett KONTEXT

KONTEXT är KEY

lillpojke


   
SvaraCitera

man är ful om man lägger trådar som inte hör hemma i önskemål och synpunkter i önskemål och synpunkter


   
SvaraCitera

Jag tycker att alla utom de som är hurtiga, snackar skit och ljuger, är vackra.


   
SvaraCitera