Aviseringar
Rensa alla

Varför är jag ful?


Tycker det är fult med acne, stor eller konstig formad näsa, tjocka ögonbryn, gula eller sneda tänder, fult fettigt hår, utstående kindben och massa andra grejer, överdrivet mycket smink och onaturligt färgat hår. Självklart kan man vara snygg fast man de egenskaperna. Fast jag bryr mig inte så mycket eftersom insidan räknas mest, fast man får typ första intrycket av utseéndet.


   
SvaraCitera

Jag tycker det är fult när man är onaturlig 😛 Som, botox och sånt skit 😛 Tycker väl inte att något sä fult faktisk, alla är fina på sina sätt. Fast många är finare än andra, men det finns inga fula människor 🙂 Insidan speglar sig oxå mycket på utsidan 😛 Men naturligt är alltid snyggast!!


   
SvaraCitera

jag tycker att människor i grund och botten är vackra varelser, speciellt kvinnor. det är ovanligt att jag ser nån jag tycker är naturligt "ful" det finns men de flesta är vackra. de flesta som är fula är de som förstör sig själva. typ sola för mycket, äter för mycket, äter för lite, opererar sig, sminkar sig för mycket, klär sig fullt, beter sig fult, typ.

är man bara naturlig är man oftast fin


   
SvaraCitera

Jag tycker du ser ut att se ovanligt bra ut.


   
SvaraCitera

Jag är skitsnygg..


   
SvaraCitera

denna tråd ger mig eksem i ögonen
hata bekräftelsetrådar


   
SvaraCitera

patrick bateman:

naturlig

Det naturliga har alltid skrämt mig, denna hets att tjejer inte ska ha för mycket smink utan bara lite för att se "naturliga" ut. Naturligt[n]


   
SvaraCitera
Tyrael

qazedctgb:

man är ful om man lägger trådar som inte hör hemma i önskemål och synpunkter i önskemål och synpunkter

HAHAHAHA


   
SvaraCitera

Racso:

Varför jag är ful.

men lägg av va


   
SvaraCitera

tycker även det är stört fult att ha breda höfter. särskillt om man typ gör något bakifrån eller we och kommer att tänka på "men omg hon måste ju verkligen ha typ EN METER breda höfter"[shake] stört avtändande..


   
SvaraCitera

om det nu var det tråden handlar om, fattar inte riktigt :<


   
SvaraCitera

amsi:

Det naturliga har alltid skrämt mig, denna hets att tjejer inte ska ha för mycket smink utan bara lite för att se "naturliga" ut. Naturligt

det naturliga är bra. finns så många fina tjejer som ska ösa på med smink och skit och då blir de ärligt rätt "ofina"


   
SvaraCitera

patrick bateman:

det naturliga är bra

Valfrihet är bra. Om alla tjejer skulle vara naturliga skulle de ha vildvuxet könshår, massa hår på benen och under armarna. Ögenbrynen skulle vara tjocka och härliga och de hade framförallt inte använt BH.


   
SvaraCitera

vad som betraktas som fult eller snyggt är bara alster av människan. du behöver inte leta bekräftelse, för du kommer aldrig uppleva att alla enas om att någon är ful eller snygg, det ligger helt i betraktarens ögon. så någon tycker förmodligen att du är helt oemotståndlig och en annan tål knappt att titta på dig.

allting har två sidor


   
SvaraCitera

jag tycker vissa är snyggaren andra osv... men alla kan bli snygga;) smink, motion, hårförlägningar, plattång och hjälp med kläd val:)


   
SvaraCitera