Aviseringar
Rensa alla

Varför är jag rädd för allt ?


finns ingenting jag är rädd för längre, inte ens döden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Någon du har förtroende för kanske.
En förälder, en lärare, en kurator, en vän, en schysst släkting.

Hatar mina föräldrar och dom bryr sig inte om mig, ingen lärare gillar mig, om jag pratar med kuratorn måste jag säkert berätta att jag skär mig mår dåligt varje dag har det jobbigt hemma osv.., inga vänner förstår och ingen har vart med om samma sak så det är ganska svårt, dom släktingarna jag gillar bor jätte långt bort för dom andra är för gamla och dom som inte är gamla tkr bara jag är fjortis..
jag har bara en i min familj som jag gillar det är min storebror, han är typ den enda som bryr sig om mig, han bryr sig mer om mig än mina föräldrar men han bor i stockholm och jag i gbg så det är inte så lätt och när jag ska ha hjälp mer läxor måste jag ringa honom för mina jävla föräldrar bryr sig inte ?
så det är inte lätt att prata med någon..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

finns ingenting jag är rädd för längre, inte ens döden

jag är inte rädd för döden ! [bigsmile]
jag vill dö hela tiden, om jag inte skulle vara så feg och om jag skulle lyckats dom gångerna jag har försökt så skulle jag vara nöjd för nu vågar jag inte ta självmord :/


   
SvaraCitera

vetinte1999:

om jag pratar med kuratorn måste jag säkert berätta att jag skär mig mår dåligt varje dag har det jobbigt hemma osv..

Du är inte tvungen, men skulle det inte vara bra tror du? Att berätta.

vetinte1999:

inga vänner förstår och ingen har vart med om samma sak så det är ganska svårt, dom släktingarna jag gillar bor jätte långt bort för dom andra är för gamla och dom som inte är gamla tkr bara jag är fjortis..

Som sagt:

krasch:

Problemet ligger inte i de olika sakerna du är rädd för.
Problemet ligger i din uppfattning om dig själv och världen.

vetinte1999:

jag har bara en i min familj som jag gillar det är min storebror, han är typ den enda som bryr sig om mig

Vad bra att han finns i alla fall.

vetinte1999:

så det är inte lätt att prata med någon..

Okej, då kanske det bästa är att söka professionell hjälp eftersom du inte tycker det finns någon på hemmaplan som kan hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Okej, då kanske det bästa är att söka professionell hjälp eftersom du inte tycker det finns någon på hemmaplan som kan hjälpa dig.

men jag vill ju inte berätta vad mina föräldrar har gjort och så och vad jag har gjort, då kanske jag hamnar i fosterfamilj som min kompis har gjort ...
jag har redan pratat med någon social sak en gång fast jag ljög om allt så behövde inte göra det någon mer gång [smile]


   
SvaraCitera

vetinte1999:

men jag vill ju inte berätta vad mina föräldrar har gjort och så och vad jag har gjort, då kanske jag hamnar i fosterfamilj som min kompis har gjort ...
jag har redan pratat med någon social sak en gång fast jag ljög om allt så behövde inte göra det någon mer gång [smile]

Okej, då har jag inget mer tips att ge dig.
Hoppas du slipper ifrån dina problem någon gång.


   
SvaraCitera

Är bara rädd för en sak. Mopsen [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Okej, då har jag inget mer tips att ge dig.
Hoppas du slipper ifrån dina problem någon gång.

jadu.. får väll ta och prata med kuratorn någon gång, har ju mått dåligt i några år och att jag orkar inte vara rädd för exakt allt ...


   
SvaraCitera

vetinte1999:

jadu.. får väll ta och prata med kuratorn någon gång, har ju mått dåligt i några år och att jag orkar inte vara rädd för exakt allt ...

Ja gör så 🙂


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Okej! I kyrkan eller stadshuset?

i fantasin[love]


   
SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

i fantasin

Det bästa [love][love]


   
SvaraCitera

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]ÄLSKAR ER ALLA[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

[love]
[love][bigsmile][love]
[love]


   
SvaraCitera

Prata med någon på BUP.


   
SvaraCitera

BUP ska man fan inte gå till.... dem har fan inte hjälpt mig med mina problem... jag har likxom knaprat höga doser av smärtstillande, skurit mig och nästan hoppat framför tåg för att ta livet av mig... det enda dem gjorde var typ att riva upp alla mina sår som är relaterade med mina föreldrars skilljsmässa... BUP fick mig att villja dö ännu mer... såå... mitt råd är att prata med Dr Hassan i Bro, han är en legitimerad psykolog och gynokilog.. Här är Nr.. :08-501 67 667 [bigsmile][bigsmile][bigsmile] hoppas det hjälper, han funkar för mig (Not In A Sexuall Way) [love]....

P.S. förlåt för alla stavfel, jag är dyslektiker.


   
SvaraCitera

Det kan dyka upp en spindel när jag duschar ibland. Vilket jag hatar så otroligt.

Dold text: En kamp på liv eller död påbörjas omgående.


   
SvaraCitera