Aviseringar
Rensa alla

varför är killar så jävla komplicerade?:-(


Ämnesstartare

de vill att du ska visa intresse först

har med patriarkatet att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

ta det lugnt ba bruden.att hetsa upp sig såhär är onödigt när man är i din ålder. o om du är intresserad gör nåt åt det. WOMEN CAAAN

du är medveten om att du bara är något äldre än mig hoppas jag^^ det är ju det jag gör!=-O är alltid den som börjar snacka eller chatta. hälsar också duktigt i korridoren, MEN DET KMR JU INGENSTANS!=-O dessutom när jag hälsade idag blev jag ignorerad:-(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

ta det lugnt ba bruden.att hetsa upp sig såhär är onödigt när man är i din ålder. o om du är intresserad gör nåt åt det. WOMEN CAAAN

jag tror på jämlikhet och just nu är det inte det när jag gör allt-.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Paseo

cuzIcan:

du är medveten om att du bara är något äldre än mig hoppas jag^^

ja haha, det är därför jag tycker du ska coola ner lite eftersom jag tycker du verkar yngre än du är. irritera dig inte så på småsaker. om han gillar dig ger han dig inte 100% av sin tid liks, inte ens 90%. han har andra intressen också. det betyder inte att han inte gillar dig. är du jätteintresserad kan väl du ta tag i saken också. vänta inte o kolla inte på såna där småsaker som man gjorde när man va 14. lycka till o sådär dårå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Kanske är det så enkelt att ibland är dom på humör och ibland inte? Inget som har slagit dig?

jo men ibland verkar han liksom seriös... nu hoppade jag till en specifik individ btw:-P sånt där vardagligt flörtande förstår jag mig på, men när det blir mer än bara sådär lite på skoj så blir jag lost :-C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jo men ibland verkar han liksom seriös... nu hoppade jag till en specifik individ btw:-P sånt där vardagligt flörtande förstår jag mig på, men när det blir mer än bara sådär lite på skoj så blir jag lost :-C

Va? Seriös med med vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Va? Seriös med med vad?

Med sitt "raggande"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Man känner inte alltid för att flirta med folk.

jo det förstår jag:-P är likadan självXD fast jag snackar inte bara om det, alltså man kan väl heja utan att vara otroligt sexuell eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Va? Seriös med med vad?

lyssna på isotop [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Med sitt "raggande"

Ja okej förstår inte problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Va? Seriös med med vad?

är rätt stor skillnad på "jag är bara kåt" "jag har tråkigt" "jag vill ha sex med dig" och "vore kul med ett förhållande" flörtande:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja okej förstår inte problemet.

problemet är att killar inte kan vara tydliga med vad dem egentligen vill-.- att de beter sig på ett sätt ena dagen och sen totalt annorlunda nästa och då beror det inte på humöret när det är en sån otrolig skillnad:-P


   
SvaraCitera
Paseo

cuzIcan:

problemet är att killar inte kan vara tydliga med vad dem egentligen vill-.- att de beter sig på ett sätt ena dagen och sen totalt annorlunda nästa och då beror det inte på humöret när det är en sån otrolig skillnad:-P

pojkar är korkade samt mänskliga


   
SvaraCitera
höna

ja vissa är det synd om minsann


   
SvaraCitera