Aviseringar
Rensa alla

varför är killen inte intresserad längre? 🙁


Ämnesstartare

lazertits:

Men kära vän, du kan vara hur "perfekt" som helst, stämmer det inte så stämmer det inte.

I alla fall, testa att själv vara lite påstridigare. Han kan mycket väl vara osäkrare än du.

Ja, men då tycker jag inte att man fortsätter och kontaktar personen osv. Det är bara elakt och lura den andra isf.. jag som precis började få känslor för honom... något tips hur man glömmer och gåvidare då?


   
SvaraCitera

kokosglass:

rant frågat honom, men jag sa förut att "vi har ju snackat ett tag nu.. tycker du e intressant osv" då fick jag tillbaka att han tyckte jag verkade helt underbar, och att han vill träffas. men vi gör det aldrig..

ta initiativet då [smile]
och rinner det ut i sanden så är han bara inte man nog att säga som det är


   
SvaraCitera

Jag skrev ju att du kan testa att markera tydligare att du vill träffa honom, inte att det är dödsdömt.
Så mycket vet jag inte om er relation.


   
SvaraCitera

Är det samma person du skapat en tråd om tidigare? Hade ni inte problem med att träffas då också?


   
SvaraCitera

kokosglass:

Så varför har han blivit allt mer frånvarande? jag började verkligen gilla den här killen

Han kanske tröttnade på dig och börja finna dig ointressant.

Detta baserar jag på ingenting såklart men du kan inte förvänta dig att någon av oss ska veta bättre än du själv 😛 Lär dig kommunicera. Det är bra att kunna.


   
SvaraCitera

Håller med människan över mig, han kanske tröttnade på dig bara. Eller så kanske han helt enkelt inte vågar satsa på dig mer, ifall du nu är mycket snyggare än han lär han ju fått kommentarer utav sina polare! [smile]


   
SvaraCitera

kokosglass:

Och om ni undrar så ser jag mkt bättre ut än honom

och du frågar vrf han inte är intresserad...[tired][ops]


   
SvaraCitera

lazertits:

Du är helt enkelt för snygg för honom. Han tål inte detta och ligger nu hemma i ångestplågor och sliter sitt hår av frustration.

[love][badgrin]


   
SvaraCitera

kort sagt - killar tröttnar på tjejer som spelar svåra[zzz]


   
SvaraCitera

kokosglass:

och sen nästa dag gör han likadant och bara säger hej sötaste 🙂 vad gör du? hur ere? .. sen när man har svarat och frågat vad han gör osv så svarar han, sen vill han inte skriva någe mer och bara loggar ut... om man e intresserad av någon pratar man väl inte så "kort" med den?

brist på samtalsämne/vet inte vad han ska skriva skulle jag säga. blir så när man pratar ofta och länge med folk. till sist har man inget mer att säga.

kokosglass:

Och om ni undrar så ser jag mkt bättre ut än honom.

Kan förstå honom att han inte vill träffa dig när du har den inställningen. inget vidare attraktivt med överdrivet självsäkra människor.


   
SvaraCitera