Aviseringar
Rensa alla

Varför är människor så äckliga och varför har jag sån otur JÄMT


Ämnesstartare

Blev bestulen på min telefon för två år sedan typ, fan vad bitter jag blev. Av ett Barca-fan, dessutom. Sista spiken i kistan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

nä,alltså jag kommer komma undan rätt billigt med detta också. Men det är mest utav principer jag blir arg egenetligen tror jag.

Jo förstår, jag blev riktigt jävla supersur när någon snott en gaffel av mig i korridoren [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan, sånt gör mig besviken på mänskligheten [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon snodde en cool hockeybild av mig när jag var liten. Är fortfarande förbannad. [mad]

Människor suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Blev bestulen på min telefon för två år sedan typ, fan vad bitter jag blev. Av ett Barca-fan, dessutom. Sista spiken i kistan.

jaa alltså fan att folk orkar hålla på.

Dan_the_ironman:

Jo förstår, jag blev riktigt jävla supersur när någon snott en gaffel av mig i korridoren

Zodd:

Någon snodde en cool hockeybild av mig när jag var liten. Är fortfarande förbannad. Människor suger.

haha.. åh... ungefär som att säga till någon vars mamma dött att du vet hur det känns för att du hade en hamster som dog när du var liten! Hatar er.

Dold text: Nä det gör jag inte

dvärgkastarn:

Fy fan, sånt gör mig besviken på mänskligheten

Jaa det och att jag alltid har sån äcklig otur är det som grämer mig mest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Barca-fan, dessutom

Sincan skickade dem säkert på dig!


   
SvaraCitera

Sluta vara så slarvig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Sluta vara så slarvig?

Om man har sakerna i fickan där folk brukar ha det, på vilket sätt är man då slarvig?
Ska man behöva ha hänglås och vapensystem som skyddar allt?
Man ska väl kunna vara ute och kunna lita på att folk inte är så dumma i huvudet att de snor saker från en?


   
SvaraCitera

Xisco:

Ska man behöva ha hänglås och vapensystem som skyddar allt?

Ja, tydligen?!

Xisco:

Man ska väl kunna vara ute och kunna lita på att folk inte är så dumma i huvudet att de snor saker från en?

Ja, men nu är folk helt dumma i huvudet och då får man hålla allt man äger i händerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Sluta vara så slarvig?

hur var det slarvigt?

mobilen låg i min byxficka, plånboken i min väska. Ska jag behöva skriva en lapp på dem så att folk vet att det är mitt och inte tillåtet för alla att ta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Ja, men nu är folk helt dumma i huvudet och då får man hålla allt man äger i händerna.

tror mitt största misstag igår var just att jag gör detta. Efter att ha blivit av med plånboken dubbelkollar jag hela tiden så att grejerna ligger kvar i väskan eller fickan, så antagligen visade jag på så sätt att mobilen låg där.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Ska jag behöva skriva en lapp på dem så att folk vet att det är mitt och inte tillåtet för alla att ta?

Ja!! [sad]

Nej, men jag håller med. Det är svinaktigt. Idiotiskt.
Mådde piss när min klocka blev stulen.. ett bra tag efteråt. Hade lämnat den i omklädningsrummet i 3 minuter under tiden jag var och duschade - när jag kom tillbaka var den borta. Hade ett värde på 4000 kronor.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

tror mitt största misstag igår var just att jag gör detta. Efter att ha blivit av med plånboken dubbelkollar jag hela tiden så att grejerna ligger kvar i väskan eller fickan, så antagligen visade jag på så sätt att mobilen låg där.

Det är tur att det finns försäkringar för sådant där. Polisanmält har du gjort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Ja!! Nej, men jag håller med. Det är svinaktigt. Idiotiskt.Mådde piss när min klocka blev stulen.. ett bra tag efteråt. Hade lämnat den i omklädningsrummet i 3 minuter under tiden jag var och duschade - när jag kom tillbaka var den borta. Hade ett värde på 4000 kronor.

jaa och jag vet inte ens varför jag mår så dåligt. Mår väl egentligen så absurt dåligt för en sån här egentligen "fnuttig" sak för att jag bara dragit till mig skit senaste tiden och blir så trött på det. Orkar liksom inte mer, kan börja dagen med att tänka, "jahapp, vad för skit kommer hända idag då?"
Och sen gillar jag inte alls tanken på att någon har telefonen, vet inte varför men det äcklar mig.Det äcklar mig även att personen har rört mig.

ååååååååååååh guu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Det är tur att det finns försäkringar för sådant där. Polisanmält har du gjort?

spärrad, polisanmäld, försäkringsbolaget kontaktat, osv osv


   
SvaraCitera