Aviseringar
Rensa alla

varför är människor så fucking naiva?


Ämnesstartare

seriöst blir så less, eller ännuvärre när de inte har självinsikt. [cry]

eller blir ignoranta, eller nästan värst övertygarsigsjälva att de kan bli definerade av andra. [cry][mad][mad][mad]

LÄGG NER FFS!!

Ingen jävel kan få dej må dåligt eller känna dej underlägsen om du inte tillåter det. Om man investerar massa energi på någon faller det sig naturligt att man känner att det måste betytt något. Men de är bara fucking illusion!

LÄGG NER FFS!!

Sluta bete er som idioter bara för de omkring er gör det, eller för att "andra" får er att må dåligt. Är patetiskt! [mad][tard]

LÄGG NER FFS!

Tänk alltid konstruktivt, säg bara konstruktiva saker och handla konstruktivt. Om ni mår dåligt så fine! Men gör det bästa av det du har att jobba med!

LÄGG NER FFS!

Du definieras av det du tillåter dej definieras av. Du är inte vad andra tycker om dej så sluta handla som om det vore så!

LÄGG NER FFS!

Sluta lyssna på vad folk säger till ER!!! Använd era egna hjärnor även om ni inte kommer fram till lika smarta saker så vet ni iaf varför ni tycker som ni tycker. Ni har underbyggda åsikter!

ÅHHHH JÄVLA INVANDRING! VI BEHÖVER MER FOLK! [mad]

Tråd skaparen hålls ej ansvarig för att inlägget ska inneha någon substans!


   
Citera
Ämnesstartare

hat går under sin rätta bemärkelse när man pratar om eller med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknat på fel sida idag, har vi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

hat går under sin rätta bemärkelse när man pratar om eller med dig.

Kan säga att jag hade nollll tanke på dej när jag skrev denna tråd!

Supply and Demand:

Vaknat på fel sida idag, har vi?

Ja eller har väll inte sovit snarare! Jobbat hela morgonen har fett med sömnbrist [mad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Kan säga att jag hade nollll tanke på dej när jag skrev denna tråd!

yeah yeah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

yeah yeah.

Tänkte på blivande_japan faktiskt! JA nu har jag sagt det! Tänkte egentligen inte säga det men JA nu har ajg gjort det.

Ha en angenäm dag nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Tänkte på blivande_japan faktiskt! JA nu har jag sagt det! Tänkte egentligen inte säga det men JA nu har ajg gjort det.

jag hatar dig. vill att du ska veta


   
SvaraCitera

Asha:

Tänkte på blivande_japan faktiskt! JA nu har jag sagt det! Tänkte egentligen inte säga det men JA nu har ajg gjort det.

men sluta lägg dig i om det stör dig så[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrattar bara när det blir sådana här situationer över internet som annars bara brukade finnas irl 🙂

Asha:

Tråd skaparen

l o l för s ä r s k r i v n i n g


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och då detta är mellan dig och henne så får ni ta det privat.
closed!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera