Aviseringar
Rensa alla

varför är man alltid så deprimerad på morgonen?![sad]


Ämnesstartare

HAHAHA GUGGE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att man tvingas gå upp när man sover så himla skönt :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är drömmarnas fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

HAHAHA GUGGE

vad?![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

vad?!

ure killing me 😀


   
SvaraCitera

farbror gugge:

http://sv.wiktionary.org/wiki/man#Pronomen

Frågan var väl snarare varför använda ett ord som kan tolkas helt annorlunda när du i stället borde ha skrivit jag, vilket hade gjort det hela väldigt tydligt och utan risk för misstolkningar?

Men jag skulle rekommendera att du hänvisar till ordet från den beskrivning som finns i Svenska akademins ordbok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG SOV NÄR DET VAR MORGON [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har inget bra att tillägga för jag orkar inte tänka[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

ure killing me 😀

kram[cute]

Gentlemannen:

vilket hade gjort det hela väldigt tydligt och utan risk för misstolkningar?

mmmh för jag sitter och tänker "hmm, undrar om detta ordet är tillräckligt lättförståeligt för att gentlemannen ska förstå vad jag menar" för varje ord jag skriver. särskilt när jag är morgontrött och deprimerad[no-no] aah

saturn:

JAG SOV NÄR DET VAR MORGON [love]

lyx[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar lägga mig lagom tills det ljusnar så jag slipper den. Morgnar är usla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På morgonen känns världen som en grå klump vars innandöme består av damm och hjärnspöken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att det 1. är så jävla kallt att man inte vill gå upp och 2. så jävla fult väder att man inte vill gå ut och slutligen 3. man vet att man kommer få stå och vänta på bussen minst 15 minuter extra pga. att skiten är försenad.
Sveriges klimat just nu = röv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att man inte hunnit ta dagens första kaffe och snus. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag äter ofta min frukost i sängen, så jag tänker lite såhär när jag vaknar "Du kommer snart tillbaka till din bästa kompis Sängen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemannen:

Frågan var väl snarare varför använda ett ord som kan tolkas helt annorlunda när du i stället borde ha skrivit jag, vilket hade gjort det hela väldigt tydligt och utan risk för misstolkningar?

Men jag skulle rekommendera att du hänvisar till ordet från den beskrivning som finns i Svenska akademins ordbok.

Trollar du eller är du verkligen såhär dryg på riktigt? [confused] Detta var nog det knäppaste jag sett dig skriva.


   
SvaraCitera