Aviseringar
Rensa alla

Varför är man lycklig? varför är man inte lycklig?


Ämnesstartare

Otroligt jävla intressant, mitt tankesätt har blivit kraftigt förändrat.

Se den för din egen skull. [party]


   
Citera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

[zzz]

Vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du påminner mig om en ung BTA, åsikter som skiftar var dag.[bigsmile]


   
SvaraCitera

När världen är bra och det inte finns några krig och alla mår bra så kan man vara glad. När världen är dålig och det finns massor av krig och alla svälter och dör, så är det inget fel med att vara ledsen, då ska man vara ledsen kanske. Om man inte är ledsen då, så har man kanske ingen medkänsla och sånt och bryr sig inte om något, och det är dåligt väl. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gav mig inte så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Gav mig inte så mycket.

Synd. [sad]

Nifelheim:

Du påminner mig om en ung BTA, åsikter som skiftar var dag.

På vilket sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

På vilket sätt?

Ena dagen är du på ett sätt, efter ett tag är du på ett annan sätt, sen förändras du mer radikalt. I BTAs fall förstår man det, han hade inga vänner och sökte en identitet, han fann den i vänsterträsket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nifelheim:

Ena dagen är du på ett sätt, efter ett tag är du på ett annan sätt, sen förändras du mer radikalt.

Är väl vanligt att vi ungar som nyligen insett att hjärnan kan användas till lite djupare saker blir uppslukade av all information vi kommer över. Dock ser jag inte hur jag radikalt bytt åsikter nyligen?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lulz. Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Lulz. Nej.

Vadårå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Dock ser jag inte hur jag radikalt bytt åsikter nyligen?!

Hur var du för ett år sedan? [smile]

Dekadent:

Är väl vanligt att vi ungar som nyligen insett att hjärnan kan användas till lite djupare saker blir uppslukade av all information vi kommer över.

Hur många i din ålder passar det in på? Ett fåtal? Ofta ensamma individer som saknar vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nifelheim:

Hur var du för ett år sedan?

Hade ju inga direkta åsikter förrens för ungefär ett år sedan. Nu är jag dock i princip "klar"

Nifelheim:

Hur många i din ålder passar det in på? Ett fåtal? Ofta ensamma individer som saknar vänner?

De flesta är ju nöjda med att inte tänka, därför jag inte ser något större utbyte i att umgås speciellt mycket med andra i min ålder. Och jag är inte direkt social av mig, trivs med att vara själv för det mesta, annars träffar jag folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska kolla när jag hittar några fungerande högtalare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Ska kolla när jag hittar några fungerande högtalare.

Okej [smile], tydligen så håller ingen annan med mig så jag betvivlar att du kommer finna den sevärd. Men för all del!


   
SvaraCitera