Aviseringar
Rensa alla

Varför är mın pojkvän medlem på dejtinghemsida?


e1998e
Ämnesstartare

Hej!

Jag och min pojkvän har haft ett distansförhållande i snart 2 år. Vi har haft upp- och nergångar i vårat förhållande, men den senaste tiden har det varit bra. Det har heller aldrig varit något problem när vi träffas. Fast den senaste gången så sa han åt mig att öppna ett sms på hans mobil och då fick han även en notis från badoo.se. Det var att en tjej skrev till honom. Men han sa att det inte var något, så jag la inte ner någon energi på det. Men sen såg jag att han fick fler och fler notiser från olika tjejer så jag började fundera vad det var. Även om det kanske inte var det rätta så tog  nyfikenheten över och jag kollade hans profil. Jag såg då att han hade skrivit med ett fler tal olika tjejer, det var inget flörtigt bara vardagliga saker, men det är ju en dejtingsida så man är ju där för en anledning. Han hade även ett flera olika bilder på sig själv och sina kontaktuppgifter. 

Nu har jag frågat honom flera gånger, men jag får bara svar som "jag vet inte", han försöker undvika ämnet och han har inte gett mig en riktig ursäkt. 

Jag värdesätter våran relationen väldigt högt och vill inte att en småsak som detta ska förstöra något. Dock tycker jag inte heller att det är okej. Vad tycker ni jag ska göra?


   
Citera

Det är svårt att veta vad han vill med att vara medlem på en dejtingsida. Jag tycker att det låter misstänksamt att han undviker ämnet. Men det äg omöjligt för mig att veta om det är något att oroa sig för.


   
SvaraCitera

Lättast att göra: fråga


   
SvaraCitera
mynona

skapa ett konto där själv och fråga honom


   
SvaraCitera

ojoj...sounds like det kunde varit mitt förhållande....Har också distansförhållande, snart i 2 år, och hade för någon månad sen bråk om att han laddat ner en flörtapp till sin ipad, så jag blev först stum...sa inget på ett tag, sen frågade jag honom, och blev upprörd...han tog bort den, menmen...efter det litar jag ju inte precis på honom..men orkar inte tänka på det, utan tar en dag i taget, och skulle han nu dissa mig, ja, då är det ju ett bevis på att han aldrig älskat mig som han sagt, och att han inte är värd mig. 

Så försök ta en dag i taget, gör inte för stor sak av det, då blir det bara värre. Personligen vet jag att distans tär något oerhört på förhållandet, vilket troligen du också vet. Detta kan göra att man ibland, när man saknar sin partner som mest tröstar sig genom att prata med andra, inte så konstigt.

Har ni något mål, ser ni slutet när distansen kmr ta slut?
Hur ofta ses ni?


   
SvaraCitera

Kan man inte vara medlem på badoo utan att vilja dejta folk?


   
SvaraCitera

Gör slut eller får honom att fatta att det inte är okej för dig att ha ett konto på en dejtingsida och samtidigt ha ett monogamt förhållande. Det finns 7467563 forum att bli medlem på om man vill diskutera och hitta nya vänner, så det är ju en rätt dålig anledning om han ger dig den. "Vet inte.." är ju dock en ännu sämre. 


   
SvaraCitera

Är kärleken menad, sann och äkta, då kommer det hålla till distansen tar slut


   
SvaraCitera

Var jag du skulle jag ge han ett alternativ. Antingen ta bort kontot och berätta vad han har gjort eller att du gör slut. I ett förhållande så anser jag att man inte ska behöva ha några stora hemligheter. Om ens några. Och att han försöker undvika frågan/ämnet gör inte saken bättre direkt heller. Stå upp för vad man gör!


   
SvaraCitera