Aviseringar
Rensa alla

Varför är religösa så weird?


Ämnesstartare

Alla religösa jag sett har konstiga kläder & pratar som man gjorde på 30talet.. fast inte muslimer, för dom andvänder ju orden ''rasist'' & ''hora'' ganska ofta. [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Hur kan du skriva så på internet två veckor efter att SD kommit in i riksdagen? Snacka om att dra jävulen i rövskägget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*djävulen, p12a [sad] Hihihihhi, nu var jag rolig va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hihi, har dina 5 första inlägg gått snart? [no-no][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En tjej i min klass, som är konfirmationsledare, är helt jävla efterbliven


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Alla religösa jag sett

vad för religiösa är det du har sett då? ;P
för alla i min f.d kyrka när jag var kristen hade väldigt moderna kläder medan jag gick runt i mina mjukisbrallor o hoodtröja ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

konfirmationsledare

Dom är lääääskiga! När jag konfirmerade mig och skulle skämta med dom visste dom allt innan jag ens hade gjort det. [sad]

Crypto:

vad för religiösa är det du har sett då? ;P

Alla. Dom enda som inte är konstiga är judar & buddister, för dom är precis som alla andra och bryr sig inte om vad andra tror på [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meganatahli:

Dom är lääääskiga! När jag konfirmerade mig och skulle skämta med dom visste dom allt innan jag ens hade gjort det.

[crazy]


   
SvaraCitera

meganatahli:

När jag konfirmerade mig och skulle skämta med dom visste dom allt innan jag ens hade gjort det.

Kanske nån som skvallrade annars[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Kanske nån som skvallrade annars

Nääää [surprised] När det var nå jävla samling och alla gick, så vela jag inte se på barnfilm med massa peddo-ledare bakom så jag gömde mig under sängen. Och ledar'n gick raka vägen, låste upp mitt rum och kolla under sängen. Samma sak när jag och en kompis busringde till henne, då svarade hon och suckade, sen sa vi inget, då sa hon ''hihi, mina barnsliga konfirmander'' [surprised]


   
SvaraCitera

meganatahli:

peddo-ledare

hade också 1 peddoledare [crazy]

meganatahli:

Och ledar'n gick raka vägen, låste upp mitt rum och kolla under sängen. Samma sak när jag och en kompis busringde till henne, då svarade hon och suckade, sen sa vi inget, då sa hon ''hihi, mina barnsliga konfirmander''

Gud kanske berättade för dem[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

hade också 1 peddoledare

Lyllo dig, jag hade 3 [sad] Sen var dom kompis med en gubbe som hade en blå bil med kalle sprätt på! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att det oftast är efterblivna människor som blir religiösa[party]


   
SvaraCitera