Aviseringar
Rensa alla

varför är så många singlar här?


Ämnesstartare

Anura: nåt fel har hänt med mig.

Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

Shockerad

okej, ska sluta trolla :p Börjar gå lite till överdrift :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns väl rätt många som inte är det med? Galen


   
SvaraCitera

Var inte singel när jag skaffa detta för typ två dar sen, hade en pojkvän då. Men han är en idiot kom jag fram till idag ~Men ... Nu är jag singel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

okej, ska sluta trolla :p Börjar gå lite till överdrift :p

trolla hur mkt du vill jag måste bara känna att jag förstår :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

trolla hur mkt du vill jag måste bara känna att jag förstår :$

jag skall försöka lämna internet lite :p Kanske rena mig sj lite på samma gång :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:
Finns väl rätt många som inte är det med? Galen

vissa som vill införa en åldersgräns för att dejta här oxå :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta eviga tjat


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

för att annars hade vi inte hängt här för jämnan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
för att annars hade vi inte hängt här för jämnan.

Det är lite som lyssnar jag på musik för att jag är deprimerad eller är jag deprimerad för att jag lyssnar på musik?-frågan. Hänger folk här för att dom är singlar eller är folk singlar för att dom hänger här hela tiden?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

dazed:

Det är lite som lyssnar jag på musik för att jag är deprimerad eller är jag deprimerad för att jag lyssnar på musik?-frågan. Hänger folk här för att dom är singlar eller är folk singlar för att dom hänger här hela tiden?

Ja lite så va. Man måste ha kontroll på brukandet... eller bar flyta med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sverige är ett av de länder med fledt singlar per capita i världen har jag hört. Beror väl på kulturen... många föredrar att vara självständiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ensam varg  ,har egentligen inget större behov av att få bekräftelse i sociala sammanhang. Har inte social fobi men har egentligen inget större intresse för andra människor snygg som ful spelar ingen roll ,not for me l'm  friendly but not a social person 😛  


   
SvaraCitera

Anura:
Som titeln lyder. jag vet att jag är singel, men jag trollar ju lite :p men vissa har ju kärleksproblem? Hur kommer de sig?

Kärleksproblem? nä inte jag eller det bror på hur man ser det, jag är nog inte den snyggaste eller den mest normala killer så det är nog därför-

Mahalageasca:
Trött

Bästa svaret ever.

Anura:

okej, ska sluta trolla :p Börjar gå lite till överdrift :p

Det menar du inte?


   
SvaraCitera

Aaron: Är ensam varg  ,har egentligen inget större behov av att få bekräftelse i sociala sammanhang. Har inte social fobi men har egentligen inget större intresse för andra människor snygg som ful spelar ingen roll ,not for me l'm  friendly but not a social person 😛

gud vad unik du är


   
SvaraCitera