Aviseringar
Rensa alla

Varför är tecknad porr bara accepterad i Japan?


Fml


   
SvaraCitera
Smilen

Jötunheimer:
Jag hittade porr på Pettson och findus

Dela med dig, Jag har aldrig varit kåtare än nu.


   
SvaraCitera

Smilen:

Dela med dig, Jag har aldrig varit kåtare än nu.

Nej det får inte hemsöka min telefon med det oheliga


   
SvaraCitera
Smilen

Den skäggiga gubben är så säxig.


   
SvaraCitera

Smilen:
Den skäggiga gubben är så säxig.

Näh Findus blir en fullvuxen kvinna och Pettson blir kåt påna


   
SvaraCitera
Smilen

Jötunheimer:

Näh Findus blir en fullvuxen kvinna och Pettson blir kåt påna

Hur fan tänkte dom med porr på Pettson Och Findus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Ja och sedan är det ju ett skevt jävla land också. Konventionell porr är förstås också skev men jag vill betona hur väldigt skevt och överskattat Japan är som land.

Vad är det som inte är sexigt med ett par studsande skinkor som i OP?


   
SvaraCitera

Smilen:

Hur fan tänkte dom med porr på Pettson Och Findus?

Med kuken


   
SvaraCitera
mens
 mens

"ett tränat öga"njä beror nog snarare på hur bra syn man har 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
"ett tränat öga"njä beror nog snarare på hur bra syn man har 

Tittar man snabbt ser man inte att den studsar. Tittar man lite noggrannare ser man hur skuggorna på högerskinkan gör att det ser ut som om stjärten fladdrar.

Men kollar man ordentligt ser man hur båda skinkorna studsar upp och ner medan hon springer. Högerskinkan studsar mer än den vänstra, hon har ett rejält daller på den där.


   
SvaraCitera
mens
 mens

8chan:

Tittar man snabbt ser man inte att den studsar. Tittar man lite noggrannare ser man hur skuggorna på högerskinkan gör att det ser ut som om stjärten fladdrar.

Men kollar man ordentligt ser man hur båda skinkorna studsar upp och ner medan hon springer. Högerskinkan studsar mer än den vänstra, hon har ett rejält daller på den där.

slänga ett getöga vs. titta noga är det ju då. det handlar ej om något "tränat öga", vilket det gör när t ex en läkare tittar på ett födelsemärke och kan avgöra om det behöver opereras bort eller inte. men visst finns det kunskap i skapande av dataspel och animerade bilder i allmänhet, såklart. men det är ju en annan fråga.


   
SvaraCitera
Smilen

Vissa hentaibrudar är heta.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Det har ju att göra med att man identifierar sig mer med riktiga människor än tecknade, tänker jag också. Försöker inte basha på folk som gillar tecknat, dock. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

8chan: Nej

Alltså, för mig har tecknad porr och riktig porr två olika syften. Tecknad porr kan jag se för att jag tycker den är rolig på samma sätt som jag kan njuta av att se Tintin. Men jag blir inte kåt av tecknad porr.

Riktig porr, förutsatt att den är bra gjord och snygga deltagare (skådespelare) blir jag kåt av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

slänga ett getöga vs. titta noga är det ju då. det handlar ej om något "tränat öga", vilket det gör när t ex en läkare tittar på ett födelsemärke och kan avgöra om det behöver opereras bort eller inte. men visst finns det kunskap i skapande av dataspel och animerade bilder i allmänhet, såklart. men det är ju en annan fråga.

Så om du tittar noga på bilden, ser du hur jag menar? Eller kan du inte det?


   
SvaraCitera