Aviseringar
Rensa alla

Varför är unga svenska tjejer så slampiga?


Ämnesstartare

Mawns:

Det enda jag kan komma på är "jag kommer hamna i fängelse någon dag om jag inte aktar mig"!

Mja, mjo, iofs. Men det är ju en ganska dålig lag så det kan nästan inte räknas som något som är dåligt på riktigt. Eller jo, men ja. Nej. Öh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker unga tjejer verkar vara för frikostiga med sex. Varför ha sex utan att få något för det? (eller öht bli tillfredställd själv då många killar från vad jag har hört är skitdåliga på den biten) ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Tycker unga tjejer verkar vara för frikostiga med sex. Varför ha sex utan att få något för det? (eller öht bli tillfredställd själv då många killar från vad jag har hört är skitdåliga på den biten) ;o

Good point! Stackars små våp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha va, har inte märkt att det är så, varför har jag inte märkt det. vill också kunna få ligga med unga slampiga tjejer[sad]


   
SvaraCitera

Buddah:

Tycker unga tjejer verkar vara för frikostiga med sex. Varför ha sex utan att få något för det? (eller öht bli tillfredställd själv då många killar från vad jag har hört är skitdåliga på den biten) ;o

Håller med, därför ska de ju ha redigt betalt när man väl tar dem.


   
SvaraCitera

Edra observationer är för mig helt främmande, jag har aldrig stött på något sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför träffar jag aldrig sånna tjejer

knuttetiin:

media.

Mawns:

ag vill ha hela dig och din kropp

och du får spela tvspel samtidigt om du vill"

har väl kanske att göra med att tjejers sexualitet har börjat förlora sin tabu-status och får en liknande riktning som killars
kan tänka mig att det finns betydligt fler killar som skulle säga det samma till en tjej. och kanske bli ännu tändare på att tjejen faktiskt spelar tv-spel
man hade ju hoppats att sexualiteten gick lite i en annan riktigning, så att de dräggiga frustande killarna blev lite mer reserverade istället för att de får sällskap av en ny generation dräggiga flämtandes tjejer.
men tja jag hoppas att de finner varandra i alla fall och att alla blir glada. men sen har jag ju hängt på 4chan också och vet att allt går åt skogen i alla fall. tacka vet jag att inte lita på folk på nätet.

varför varför ska tjejer visa sig i cam för:/ nu när tangentborden nuförtiden har blivit så schyssta att skriva ut "print screen" på tangenten istället för prntsc som det stod för.

knappen ligger på på samma pad som "delete", titta på den, komihåg den, spread the word och camma aldrig igen.

jag hoppas ni tagit lärdom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är tokiga! [shake]


   
SvaraCitera
blum
 blum

du är snygg och charmig måns, det är det. och tjejer är djur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner inte en enda slampig tjej. De kanske dras till just dig. Congrats.


   
SvaraCitera

Lindblom:

och tjejer är djur.

word, killar vill ha sex, tjejer vill ha sex med den "rätte" framförallt lr hur ? nog därför det blir lite "snedfördelat" i yngre tonåren, man dras till samme kille och sen dras ännu fler till honom baraför att andra dras till honom.. been there done that, men det går ganska snabbtöver som tur är för de flesta. men en del kan nog fastna länge i det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför gör de så här?
pga kemikalier gör att folk hamnar tidigare i puberteten. Och att det är nästan förväntad att vara lite på i för tidig ålder.
Är detta nice eller är det dåligt?
dåligt att det är så sexfixerad, kanske inte som det var typ i stenåldern men ändå.
Brukade det vara såhär förr i tiden eller har oansvarigt sex smygit sig
ner i åldrarna?
Kåt har alla varit i alla tider, men religion och sociala regler har ju satt stopp för det mesta.
Varför spenderar Måns så mycket tid framför datorn?
Rologare än irl?
Synpunkter behövs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är dem inte, i alla fall inte tillräckligt slampiga för att ragga på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka moralisera.


   
SvaraCitera