Aviseringar
Rensa alla

Varför är valar lätthaffade?


Ämnesstartare

Var på valjakt för nån månad sedan och blev förvånad över hur lätta valar är att fånga.

Varför är valar så lätthaffade?

1111.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manwhore:
Vad menar du?

Ptjaa vad är en val? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar delfiner 🙂


   
SvaraCitera
Paseo

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har också alltid funderat på det…


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Menar ni tjockisar? Ganska dålig stil att haffa dem och sedan kalla dem valar. Hundar är ni som beter er på det sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manwhore: Menar ni tjockisar?

Ursäkta, vad är en tjockis? Skeptisk


   
SvaraCitera
Paseo

Manwhore:
Menar ni tjockisar? Ganska dålig stil att haffa dem och sedan kalla dem valar. Hundar är ni som beter er på det sättet.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Ursäkta, vad är en tjockis? Skeptisk

Lek inte


   
SvaraCitera

Därför att de har inte så jättebra självförtroende för det mesta och vet att de inte kan få det bästa.. De leker inte heller så mycket hard to get, utan tar det de kan få.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:
Därför att de har inte så jättebra självförtroende för det mesta och vet att de inte kan få det bästa.. De leker inte heller så mycket hard to get heller..

Ingår jag i kategorin inte det bästa då? Skeptisk


   
SvaraCitera

mrman:

Ingår jag i kategorin inte det bästa då? Skeptisk

Jomen självklart att du gör. Mycket glad Jag menar att de är extra lätthaffade för att de även tar fula människor. Men såklart att de också nappar när det kommer en hunk som du! Det är deras lucky day.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad håller ni på med. Idioter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att du haffade nån tjockis för nån månad sen måste du skyta om det på ett forum? Eller blev dissad av en tjockis? Förvirrad 

inget fel på tjockisar men du måste väl inte kalla dem lätthaffade valar bara för det


   
SvaraCitera