Aviseringar
Rensa alla

varför är vissa personer ej intresserade av en?


Ämnesstartare

Är ju dåligt jue. Och varför är tjejer så dåliga på att göra det tydligt när de inte är intresserade? typ låter en gissa, mer nice att veta jue? Tycker det är jobbigt med personer som är rädda för att såra en, eller att själva bli sårade. :S Sedan vore det ju nice att veta varför också, vad som gör så att de inte är intresserade. Men det är ju nästan aldrig något man får veta 🙁 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det är rätt störande , feedback är alltid bra ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjukt lätt att tyda kroppsspråk ju.  

men håller med, tar hellre sanningen direkt i facet, typ "du är ful" lr så. Älskar ärliga människor, de som ej räds för att säga hur du de tänker oavsett vad det är. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killar kan också vara väldigt svåra att läsa av, minsann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EN TRÅD TILL OM HUR VI TJEJER SUGER PÅ RELATIONER SÅ HITTAR JAG DITT NR PÅ ENIRO SEN HITTAR JAG DIG TAR ALL DIN CHOKLAD O KASTAR EN FÖRBANNELSE PÅ DIG SÅ DU FÅR MENS OMFG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för alla gillar alla 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
EN TRÅD TILL OM HUR VI TJEJER SUGER PÅ RELATIONER SÅ HITTAR JAG DITT NR PÅ ENIRO SEN HITTAR JAG DIG TAR ALL DIN CHOKLAD O KASTAR EN FÖRBANNELSE PÅ DIG SÅ DU FÅR MENS OMFG

HAHA! JAG HAR INGET MOBILNUMMER LÄNGRE Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: TJEJER SUGER PÅ RELATIONER

ÄR DET INTE SÅ DÅ? Tardig ELLER HAR JAG OTUR? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OKEJ MEN JAG FRÅGAR KNUGEN ISF, HAN VET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: SÅ DU FÅR MENS OMFG

ATT BLI KVINNA SKÄMMER INTE MIG!! Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Man gillar inte alla, ju. Tjejer gillar inte alla killar. Precis som du inte gillar alla tjejer. Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DET ÄR LÄSKIGARE ÄN DU TROOOOooooooOOOOOoooOOOOORRRR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är ett lysande exempel där man istället borde ta sig en titt på den gemensamma faktorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Detta är ett lysande exempel där man istället borde ta sig en titt på den gemensamma faktorn.

Hur menar du? Söt


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

för att alla av någon anledning inte är lika.
dessutom finns tycligen ingenting värre än att säga till en person vad man tycker om denne. Inte ens om en frågar.


   
SvaraCitera