Aviseringar
Rensa alla

Varför alla emot SD ?


Ämnesstartare

Tja, jo som rubriken säger, varför är alla så ´´oroliga´´ över att SD ska komma in i riksdagen ? De säger ju själva att de inte är rasister, och de har ju själva utlänningar i sitt parti . och varför skulle invandrarna gå med om SD är så mycket emot dem? Själv tycker jag att SD är extrema i vissa frågor men jag håller med dem att invandringspolitiken är förskräckligt dålig.. MEN JAG ÄR INTE en SverigeDemokrat så ni bara vet !

vad tycker ni kring att SD kommer in osv ?


   
Citera

Varför älskade folk Hitler.


   
SvaraCitera

Som SD så gärna påpekar också invandrare är dumma i huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller inte med, har själv kompisar från utlandet.. inget fel på dem. men tänk på att SD bara vill lugna invandringen och ha större kontroll på det


   
SvaraCitera

mackan_1995:

varför är alla så ´´oroliga´´ över att SD ska komma in i riksdagen ?

Dem är inne i riksdagen.

mackan_1995:

extrema i vissa frågor

Dem har 3 frågor.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Varför älskade folk Hitler.

Sexigt med mustasch, ännu sexigare om man har mustasch som Hitler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte heller Sverigedemokrat, eller "rasist" för den delen, men jag förstår inte riktigt den här hyperhysterin. Till stor del verkar det helt enkelt vara att folk har fått för sig saker. Och folk älskar att brusa upp sig alldeles över saker de fått för sig. De gör inte jag. Jag tar det chill. [cheers]

Att något har gått fel med invandringen, det ser väl varenda människa. Problemet borde lösas innan vi släpper in ännu fler människor. Sverige är rätt ödsligt, det får plats många här, alla måste inte bo i Rosengård och bränna bilar (vilket är en naturlig följd av att det saknas ungdomsgårdar!!)

Å andra sidan är Sverigedemokraterna lite extrema och alldeles för bakåtsträvande. Kyrkan, vad fan? Sekularisera MERA!

Idoufe:

Dem

Idoufe:

Dem

[mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

För dom är rasister. Jimmy sa ju att islamen är den största hoten för oss sen andra världskriget eller något liknande.


   
SvaraCitera
Åtta

mackan_1995:

De säger ju själva att de inte är rasister

Ah, men dåså! Då behöver jag inte oroa mig. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Att något har gått fel med invandringen, det ser väl varenda människa. Problemet borde lösas innan vi släpper in ännu fler människor. Sverige är rätt ödsligt, det får plats många här, alla måste inte bo i Rosengård och bränna bilar (vilket är en naturlig följd av att det saknas ungdomsgårdar!!)

håller helt med dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Jimmy sa ju att islamen är den största hoten för oss sen andra världskriget eller något liknande.

Inte största kanske, men ett hot är det allt, på ett eller annat sätt. Det gäller alla religioner, men islam är typ den enda som fortfarande är så aggressiv. USAs kristna högern skäller värre än den biter.


   
SvaraCitera

Sterd:

Dem

Har tydligen blivit lärd fel, ursäktar mig och skyller fegt på att jag ej talar svenska hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt att alla fått så fel uppfattning om SD men som några polare säger : ´´media ska ju alltid överdriva allt och göra saker till värre än vad det är ´´ det var ju typ en forskare på tv som sa att det kunde bli ett 3:e världskrig i och med att dom får inflytande.. [shake]


   
SvaraCitera
Åtta

Idoufe:

Har tydligen blivit lärd fel

Tip 4 great success:

Jag kan svenska
De kan svenska

Åtta lärde mig
Åtta lärde dem


   
SvaraCitera

Sterd:

Inte största kanske, men ett hot är det allt, på ett eller annat sätt. Det gäller alla religioner, men islam är typ den enda som fortfarande är så aggressiv. USAs kristna högern skäller värre än den biter.

Ja men det betyder ej att alla muslimerna planerar något ont. Det är långt ifrån så. Han vill stoppa invandringen av muslimer för att han tycker att dom är farliga. Det är odemokratiskt att göra så.


   
SvaraCitera